Economic, Stiri Brasov

S-Karp și-a majorat afacerile de cinci ori în ultimii doi ani. Anul acesta vor să vândă pantofi sport de două milioane de euro

Compania brașoveană producătoare de încălţăminte sport S-Karp și-a crescut afacerile de cinci ori de la preluarea de către fondul de investiții ROCA. În 2016, anul preluării, afacerile acesteia erau de 200.000 de euro, iar acum S-Karp a ajuns la vânzări anuale de 1 milion de euro şi 8 magazine deschise. Planurile investitorilor sunt ca până la finalul acestui an să mai deschidă încă patru magazine şi să realizeze venituri de peste 2 milioane euro.

„O restructurare adevărată începe cu restructurarea echipei. Compania a început să meargă mult mai bine după ce am finalizat restructurarea echipei în adevăratul sens al cuvântului, când fiecare om a ştiu exact ce are de făcut, dar şi munca între ei a funcţionat aşa cum trebuie.

ROCA, platformă de investiţii şi management dedicată companiilor româneşti aflate în impas, a înregistrat în primul an de activitate un randament pe sumele investite de 340%, afirmă acţionarii.

Astfel, valoarea companiei a ajuns la 21,9 mil. euro, o creştere de peste 60% faţă de valoarea iniţială, a spus Rudi Vizental, CEO-ul Roca, în cadrul unui eveniment organizat de companie. Acestea sunt evaluări făcute de Roca şi nu sume obţinute din tranzacţii.

„Am pornit cu 4,5 mil. euro acum un an şi am avut o majorare de capital în septembrie-octombrie, când am ajuns la 13,5 mil. euro. Astăzi valoarea Roca este de 21,9 mil. euro, o creştere cu 65% a valorii portofoliului. Practic am investit 4,6 mil. euro în trei tranzacţii, iar randamentul pe banii investiţi a fost de 340%. Cifrele sunt bune, dar confirmarea soluţiei este peste, pentru că vorbim de o soluţie pe termen lung“, a declarat el.

Roca este o soluţie dedicată IMM-urilor din aproape orice domeniu de activitate care are un business funcţional, operaţional profitabil şi scalabil, cu posibilităţi de digitalizare şi export.

„Am intrat în contact cu peste 150 de companii din toată ţara, iar această experienţă a fost ceva extraordinar. Am rămas doar cu trei tranzacţii şi un portofoliu de 20. Suntem foarte avansaţi cu câteva, probabil până la sfârşitul lunii vom anunţa o nouă tranzacţie.“

De la înfiinţarea platformei până la momentul actual au avut loc în total discuţii cu peste 150 de companii din toată ţara, din 50 de domenii de activitate, dintre care cel mai frecvent întâlnite au fost: industria alimentară, comerţ, industria prelucrării lemnului, instalaţii, IT & Online.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Un comentariu

  1. Pingback: Ședință de marketing la S-karp în 2016... ⋆ zoso blog

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*