Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a lansat oficial noua aplicație pentru smartphone care oferă numeroase funcții utile atât pentru facilitarea cumpărăturilor, cât și pentru inspirație în realizarea proiectelor.
Aplicația celor de la Hornbach vine ca o întregire a conceptului Omnichannel, care oferă aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales. Aceasta poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play și oferă cumpărătorului posibilitatea de a comanda articolele dorite și de a monitoriza comenzile, precum și numeroase sfaturi și recomandări pentru inspirație.
„Aplicația mobilă Hornbach aduce mai aproape de clienții noștri universul bricolajului, facilitându-le căutarile pentru articolele de care au nevoie, oferindu-le posibilitatea de a comanda direct din aplicație și de a urmări livrarea, precum și o zonă utilă de informații pentru realizarea proiectelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
Astfel, prin funcția sa de magazin online, aceasta oferă o selecție variată de articole ce pot fi comandate online, dar și rezervate pentru ridicare din magazin. În plus, aplicația monitorizează comenzile, arată cumpărătorilor locațiile Hornbach din apropiere, dar și informații individuale ale magazinelor, precum serviciile, adresa, orarul de funcționare, stocul de marfă disponibil sau detalii despre evenimentele actuale desfășurate de acestea.
Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).