Economic, Stiri Brasov

Brandul grecesc de bijuterii Oxette vrea să intre pe piața din Brașov. Investiția într-un magazin poate ajunge la 140.000 de euro

Brandul de bijuterii Oxette, ajuns la șase unități în România, este interesat să pătrundă în franciză pe piețele din Brașov, Timișoara, Iași și Oradea.

Oxette este un brand grecesc al companiei Perideo, implicată activ în domeniul producţiei, distribuţiei şi al vânzărilor de bijuterii, ceasuri şi accesorii de modă de peste 25 de ani. Brandul Oxette a fost lansat în 1998, la Atena. în prezent, Oxette operează în multe ţări, prin intermediul magazinelor proprii, francizelor, punctelor de vânzare în alte magazine şi al magazinelor de tip „shop corners”.

Colecţiile Oxette cuprind bijuterii, ceasuri şi accesorii care sunt atent concepute pentru a aduce un echilibru între tendinţele modei de astăzi şi artă.”

Anul trecut, toate magazinele din România care funcţionează sub brandul Oxette au generat o cifră de afaceri totală de 750.000 de euro, iar pentru anul aceasta, compania estimează un rulaj de 820.000 de euro.

Investiţia în deschiderea unei unităţi este cuprinsă între 60.000 şi 140.000 de euro, iar contribuţia lunară la bugetul de marketing este de 2%. Contractul de franciză se încheie pe o durată de trei până la cinci ani.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*