IT, Stiri Brasov

S-a lansat un nou serciviu românesc de monitorizare și analiză a prețurilor din magazinele online

O echipă de programatori români a lansat recent un nou serviciu de monitorizare și analiză a prețurilor pe internet, destinat magazinelor online din țară. PriceFlux își propune să ajute magazinele online să stabilească și să actualizeze în timp real prețurile produselor în funcție de ofertele furnizorilor, prețurile magazinelor concurente sau stocul disponibil.

De asemenea, procesul de potrivire a produselor va fi automatizat cu ajutorul unui algoritm de machine learning, în așa fel încât clientul să nu mai fie nevoit să definească manual produsele sau categoriile de produse ale căror prețuri dorește să le monitorizeze. Vor exista funcționalități de flux de date pentru documentare, baze de date și alte automatizări de procese, menite să reducă din costuri și să grăbească procesele pentru comercianții online, conform startupcafe.ro.

În plus, magazinele online vor putea monitoriza prețurile competitorilor pe produse concurente similare, care au aceleași caracteristici, precum telefoanele mobile sau alte gadget-uri. Magazinele vor putea să identifice produsele listate cu preț prea mic sau cele al căror preț trebuie redus pentru a rămâne competitive pe piață, în limitele profitabilității.

Trei programatori cu experiență de peste 10 ani în dezvoltarea de software au fost cei care au fondat firma PriceFlux și, deși acest serviciu a fost lansat recent, există deja 10 clienți mari de e-commerce, din electro-IT, fashion și piese auto care îl folosesc.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*