Social, Stiri Brasov

Toți clienții Companiei Apa din Brașov și Poiană vor avea contoare inteligente. Furnizorul de apă începe înlocuirea aparatelor de citire a consumului în cursul acestei luni

Până la sfârșitul anului, Compania Apa va schimba toate contoarele care se apropie de expirarea termenului de valabilitate metrologică, care este de 7 ani. Această acțiune are la bază Legea 241/2006 republicată și Regulamentul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, aprobat de A.D.I.D.A.J. Brașov. „Ne propunem ca, în viitorul apropiat, toți clienții din Brașov și Poiana Brașov să aibă contoare inteligente sau cu modul radio”, spun reprezentanții companiei.

Contoarele cu citire la distanță sunt mecanice și au atașat un modul radio pentru transmiterea informațiilor până la o distanță maximă de 150 de metri în câmp deschis. Contoarele inteligente au inclus în corpul lor acest modul de citire la distanță, care are și alte funcții: bază de date în care sunt înregistrate debitele minime sau maxime, pot semnala pierderi de apă în rețeaua interioară, lipsa apei sau inversarea sensului de curgere al apei. Spre exemplu, pe cadranul contorului apare afișat, pe lângă index, și debitul instantaneu. După montarea noilor contoare, nu mai este necesară prezența proprietarului pentru citirea indexului. Înlocuirile nu presupun niciun cost suplimentar din partea clienților.

Pentru început, asociațiile de proprietari și agenții economici vor beneficia de instalarea de contoare inteligente. Astfel, citirile vor ajunge rapid în baza de date și vor putea fi facturate în consecință.

Pentru persoanele fizice, înlocuirea se va face progresiv, în două etape. În prima, înlocuirea se va realiza cu contoare de același tip. În cea de-a doua etapă, procesul de schimbare a contoarelor va fi planificat pe străzi și zone, iar aparatele de măsură montate vor avea modul pentru citire la distanță.

„Pentru ca întreaga operațiune să se desfășoare în condiții optime, îi rugăm pe clienții noștri care au primit o înștiințare pe această temă, următoarele:

  • să asigure accesul la contorul de branșament
  • să programeze lucrarea la numărul de telefon 0268/926, de luni până vineri, în intervalul orar 0700–1900

Îi asigurăm pe toți clienții noștri că acest proces de modernizare este în beneficiul lor deoarece citirile vor fi făcute mai simplu, mai exact, mai rapid”, se arată într-un comunicat al companiei.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*