Economic, Stiri Brasov

Irlandezii de la ChannelSight au atras o investiție de 8,8 milioane de euro și își măresc echipa de la Brașov

ChannelSight, platforma fondată în Dublin care permite mărcilor să își dezvolte vânzările offline și online, oferindu-le un feedback unic cu privire la performanța conținutului și a campaniilor promovate, angajează încă 30 de persoane la Brașov, Salonic și Dublin. La Brașov, compania irlandeză are aproximativ 20 de angajați, încheind anul 2017, ultimul de raportare, cu afaceri de 1,87 milioane de lei, în creștere cu 50% față de anul anterior.

Tehnologia sa „Where to Buy” permite mărcilor mari, cum ar fi Mondelez, Pepsi, Bosch sau Philips, să își maximizeze vânzările printr-un conținut digital performant. De asemenea, compania irlandeză își ajută clienții să seșecteze efficient canalele digitale de comunicare.

Compania irlandeză a atras, recent, 8,8 de euro de pe piața de capital. Investiția atrasă va fi canalizată către extinderea la nivel global a startup-ului. În prezent, sute de mărci din 65 de țări utilizează tehnologia ChannelSight pentru a ajuta utilizatorii să navigheze prin conținutul digital și să achiziționeze produsul pe care îl caută.

ChannelSight a fost fondată în 2013 de John Beckett și Niall O’Gorman. „ChannelSight modernizează modul în care brandurile determină implicarea profitabilă a utilizatorilor cu conținutul lor de pe canalele și piețele digitale”, a declarat John Beckett, CEO și co-fondator al ChannelSight. „Această nouă rundă de investiții ne va permite să accelerăm livrarea de noi linii de produse inovatoare și să creștem la nivel global“.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*