Retailerul german Kaufland, liderul comerţului local după cifra de afaceri, anunţă lansarea unui card de fidelitate în format fizic şi digital, prin care clienţii reţelei vor avea acces la promoţii şi reduceri în cadrul magazinelor operate de companie. Acţiunea reprezintă o premieră în reţeaua Kaufland la nivel internaţional, potrivit datelor furnizate retailer.
Cardul digital este disponibil în cadrul aplicaţiei mobile Kaufland – Oferte şi Noutăţi, care poate fi descărcată atât din App Store, cât şi de pe Google Play, iar cel fizic poate fi ridicat de la Biroul de Informaţii din orice unitate a retailerului.
Primești și puncte bonus
Prin integrarea cardului digital în aplicaţia mobilă Kaufland, clienţii pot avea acces la toate promoţiile disponibile (standard sau de loialitate), precum şi la reţete, la lista de cumpărături comună şi alte noutăţi. De asemenea, în aplicaţie îşi pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate şi campaniile promoţionale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin. ,,Am creat cardul digital pentru a oferi clienţilor toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai uşor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experienţa de cumpărături, punând la dispoziţie un alt mod de a interacţiona cu ofertele, unul modern şi suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienţi, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, explică Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.
Promoţiile de loialitate şi punctele Non-Food vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoţiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.