Restaurantele Quasi Pronti vor să se extindă şi au în vedere exclusiv centrele comerciale. Localurile sunt specializate în paste şi pizza, preparate pe loc, după gustul clientului. Cele cinci locaţii ale reţelei au generat anul trecut o cifră de afaceri de un milion de euro, iar pentru 2018 estimează un rezultat în creştere cu 100.000 de euro, până la 1,1 milioane de euro.
Conceptul Quasi Pronti a fost adus în anul 2008 pe piaţa locală, prin franciză, de către Gabriela şi Dan Găvojdea. Primul restaurant al reţelei a fost deschis în mallul Liberty Center din Bucureşti. Taxa de franciză este în valoare de 15.000 de euro, redevenţa lunară este de 2% din cifra de afaceri, iar investiţia iniţială este cuprinsă între 39.000 şi 49.000 de euro. Contribuţia lunară la bugetul de marketing este de 1% din cifra de afaceri. Compania oferă consultanţă şi sprijin în deschiderea restaurantelor Quasi Pronti de către francizaţi.
Brandul este prezent în Arad, Bacău, Brăila şi Timişoara şi vizează expansiunea în Braşov.