Firma de design interior, MiSo Architects, a fost înființată, acum 5 ani, de două bucureștence, din dorința de a crea un proiect de viitor, care să le ofere clienților spații frumoase, dar și de calitate. Ele doresc să extindă afacerea și în orașul de la poalele Tâmpei, pentru a contribui la dezvoltarea acestuia.
Sorana Leru a pus bazele firmei de amenajări interioare, MiSo Architects, împreună cu Mihaela Tampiza, ambele fiind absolvente a Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Micu” din București. În momentul în care aceasta a participat la un curs de amenajări de vitrine, a realizat că ea și fosta sa colegă de facultate împărtășeșc aceleași planuri de viitor. „Povestea noastră a început în iarna lui 2014. Într-o duminică m-am prezentat la un curs de amenajări de vitrine, unde, în pauza de prânz, am început să discut cu Mihaela despre planurile noastre de viitor și am realizat rapid că acestea au un fir comun”, susține tânăra.
Întrucât ambele tinere au considerat că MiSo Architects ar putea fi un proiect de viitor, acestea s-au mobilizat cât de repede au putut, pentru a deschide propria lor firmă cu profil de arhitectură de interior, și au început demersurile necesare. „Pe 12 februarie 2014 am înregistrat numele la Registrul Comerțului. MiSo Architects vine, de fapt, de la prima silabă a prenumelor noastre. Astfel, am pornit împreună pe un drum plin de provocări”, afirmă Sorana.
Primul sediu, mansarda clădirii de unde a început totul
Se pare că primul an a fost cel mai dificil pentru cele două, întrucât, fiind noi pe piață, au trebuit să își facă un nume, dar și un portofoliu solid, care să reflecte pasiunea și entuziasmul cu care lucrează. În acest timp au studiat piața, au învățat de la design la lucruri specifice vieții de șantier, dar și cum anume să se comporți cu oamenii, pentru a le răspunde nevoilor și asteptărilor fiecăruia. „După doi ani ni s-a dat oportunitatea de a ne deschide primul sediu, într-o cămăruță în mansarda primei clădiri în care am hotărât să ne începem afacerea. Ne-a bucurat această concidență și am înflorit în acea perioadă cu proiecte care ne-au conturat numele în breaslă”, povestește Sorana.
Au participat la Romanian Design Week
Echipa acestora s-a mărit de-a lungul timpului, adunând în jurul lor tot mai mulți oameni, de la angajați și colaboratori, până la furnizori și persoane care lucrează pe șantier. Ei au fost cei care au ajutat la crearea spațiilor de calitate, dar și plăcute din punct de vedere vizual. „În fiecare zi învățăm ceva nou, mergem la târguri internaționale și la cursuri de specializare pentru a fi mereu la curent cu tendințele și materialele cele mai noi. În 2016 am participat la Romanian Design Week cu design de produs, iar în 2017 cu design interior”, spune Sorana.
După un an petrecut în mansarda clădirii de unde a început ideea afacerii și 3 de la înființare, ele au decis că ar trebui să se mute într-un sediu nou, mai spațios, care să reflecte viziuna acestora. „Astăzi avem un portofoliu cu proiecte și povești minunate, atât în țară, cât și în străinătate, cu premii și apariții în presă și în media de care suntem tare mândre. Le suntem recunoscătoare oamenilor de calitate cu care am reușit să creștem împreună, într-un mod armonios”, povește Sorana.
Au deja proiecte publice și rezidențiale în Brașov
Acestea vor să aducă designul mai aproape de natură, după 5 ani de la înființare, extinzându-se și în orașul de la poalele Tâmpei. Sediul principal va rămâne în capitală, însă se dorește o dezvoltare strategică pentru menținerea firmei în ambele orașe. „Începând de anul trecut, am contractat proiecte publice și rezidențiale care să ne permită o cucerire a pieței. Am simțim dezvoltarea și creșterea orașului din ultimii ani și cred cu tărie în perspectivele și oamenii Brașovului, astfel încât dorim să contribuim și noi cumva. Am decis să facem această extindere datorită frumuseții orașului și a faptului că, în 2019, mi-aș dori să mă mut aici”, încheie Sorana.