Coresi Shopping Resort, mall-ul în jurul căruia a fost construit un întreg proiect de regenerare urbană a suprafeței de 120 de hectare din Brașov pe care s-a întins fabrica de tractoare, a avut anul trecut peste 11,325 de milioane de vizitatori, în creștere cu 9% față de 2017, ne-a declarat Sorina Boșcu, directorul centrului comercial. Potrivit acesteia, creșterea traficului s-a văzut și în cifra de afaceri, creșterea fiind pe acest segment de 10%.
Conducerea Coresi Shopping resort se așteaptă ca anul acesta numprul de vizitatori să treacă de 12 milione de persoane.
Centrul comercial Coresi Shopping Resort a fost deschis în 27 martie 2015 în urma unei investiții de 60 de milioane de euro a companiei Immochan România, divizia imobiliară a grupului Auchan, rebrenduită acum Ceetrus România. În aprilie 2016, centrul comercial s-a extins cu proiectul Coresii Street, o investiție de 10 milioane de euro.
În aprilie 2012, grupul Auchan a plătit circa 25 milioane de euro fondului de investiţii Centtera Capital Partners pentru achiziţia fostei fabrici Tractorul.
Anul trecut, compania a început să dezvolte, alături de femeia de afaceri Daniela Kasper, zona de imobiliare a proiectului Coresi, în care vor fi construite circa 3.000 de apartamente, valoarea totală a investiției fiind de 100 de milioane de euro.