Centrul comercial Unirea Shopping Center a avut anul acesta încaspri din chirii de 6,73 milioane de lei (peste 1,4 milioane de euro), se arată într-un raport al administratorilor companiei. Noua conducere a companiei își propune să atragă înapoi clineții care au părăsit centrul comercial, printre aceștia numărându-se Pull&Bear, Bershka și Stradivarius, branduri ale companiei Inditex, al cărei brand principal este Zara.
Potrivit unui raport de evaluare din 2016, clădirea Unirea Shopping Center din Brașov este evaluată la 67,86 milioane de lei (15 milioane de euro), valoarea fiind mai mică cu 7 milioane de lei decât la finele lui 2010 (17,4 milioane de euro la rata de schimb de la acea oră).
Centrul comercial Unirea Shopping Center a fost inaugurat în 2008 în urma unei investiții de 35 de milioane de euro, 20 de milioane de euro fiind un credit de la BCR, achitat anul acesta. Un an mai târziu, proprietarul intenționa să îl vândă cu 45 de milioane de euro, dar niciun investitor nu s-a arătat interesat de activ, motiv pentru care el a rămas în proprietatea familiei Adamescu.