Începând cu luna decembrie 2018, Obscuria a lansat la Brașov variantele de escape rooms dedicate copiilor cu vârsta mai mare de 10 ani.
Jocurile de tip escape room (cameră de evadare) sunt în primul rând o experiență de grup. Echipa, formată din 2-6 jucători, trebuie să utilizeze elementele din camera tematică și indiciile primite de la organizatori pentru a rezolva o serie de enigme. Scopul este de a evada sau de a îndeplini o misiune într-un termen stabilit (60 de minute).
Camerele de evadare sunt jocuri foarte dinamice, captivante și distractive, în care copiii își exersează capacitatea de a comunica și de a acționa în echipă, precum și creativitatea, atenția la detalii și ablilitatea de a stabili legături logice între elementele jocului.
”Activăm pe piața brașoveană de trei ani, clienții noștri fiind preponderent adulți. În ultima perioadă însă, am primit cereri din ce în ce mai multe de la copii (în general preadolescenți). Atunci ne-am gândit să venim în întâmpinarea lor, cu variante de joc adaptate vârstei. Practic, dificultatea jocului este redusă făcându-l mai accesibil pentru aceștia.În general vorbim despre copii de aproximativ 10 – 14 ani care simt că sunt prea mari pentru locurile de joacă, dar prea mici pentru alte activități de divertisment disponibile.”, a declarat Ioana Oniga, proprietar Obscuria Escape Rooms Brașov.
Obscuria are trei ani pe piaţa braşoveană şi ne prezintă două scenarii diferite de joc, nici unul cu care să ne întâlnim în viaţa de zi cu zi. Dacă la jocul Internal Affairs eşti spion şi trebuie să sustragi o informaţie secretă, la Chemical Attack ajungi să fii în aceeași încăpere cu o bomba chimică, ce stă să explodeze în fața ochilor tăi.
Fiindcă domeniul este unul în care diversitatea primează, Obscuria va lansa în curând un al treilea scenariu de joc intitulat Dracula: The Second Coming, idee ce a apărut din dorința de a veni în completarea acestui brand de ţară, deşi povestea va fi foarte diferită faţă de legendă.
Obscuria mai înseamnă : Andrei- programator de meserie, care, pe lângă realizarea și programarea modulelor de joc, se ocupă de automatizarea proceselor interne, şi Ioana- farmacista, care și-a descoperit latura creativă și care concepe puzzle-uri, proiectează jocuri şi administrează punctul de lucru.