Lanţul de magazine de delicatese Comtesse du Barry a intrat pe piaţa locală în 2004, adus în sistem de franciză de compania Le Manoir, care deţine master franciza. În prezent, sub acest brand sunt deschise trei magazine în Bucureşti şi unul în Cluj-Napoca, dintre care trei operate de Le Manoir şi unul singur administrată în sistem de franciză.
De altfel, şi în prezent compania caută parteneri pentru a se extinde în marile centre urbane ale ţării, precum Braşov, Sibiu şi Constanţa, fie în centre comerciale sau în spaţii stradale. Investitorul trebuie să fie un antreprenor interesat de vinuri şi gastronomie. Investiţia într-un magazin Comtesse du Barry variază între 100.000 şi 150.000 de euro. Brandul francez Comtesse du Barry are o istorie de peste 100 de ani, iar în urmă cu aproape patru decenii a fost oferită prima franciză la nivel internaţional.
Familia Preotu are o experienţă de peste zece ani în domeniul gastronomiei şi al vinurilor, iar în 2004 a deschis primul magazin Comtesse du Barry. Lanţul de magazine este adus în România în sistem de franciză, acesta fiind modelul de dezvoltare şi în Franţa (ţara mamă) de altfel. În România, magazinele Comtesse du Barry au în ofertă şi foie gras sau terrine, dar şi alte produse precum vinuri, brânzeturi sau dulciuri.