Brandurile Fratelli, Coca-Cola, Jerry’s Pizza, Albalact sau Pizza Hut „au pus mână de la mână” și au comandat cea mai mare cercetare de piață pentru industria ospitalității din România.
Studiul se axează pe 2 dimensiuni: piaţa restaurantelor si piaţa de delivery şi promite să ofere informaţii detaliate despre proprietăţile fiecărei pieţe, trenduri şi aşteptări ale clienţilor, tendinţe de consum sau modalităţile de fidelizare cu cea mai mare rată de succes.
În prezent, 6 branduri care activează pe piaţa din România s-au înscris pe lista de co-finanţatori: Coca-Cola, Jerry’s Pizza, Fratelli, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Albalact.
Înscrierile pentru co-finanţarea cercetării de piaţă rămân deschise până pe 25 noiembrie. După efectuarea studiului, brandurile care nu se află pe lista de co-finanţatori dar doresc să intre în posesia rezultatelor, vor avea de achitat o sumă de două ori mai mare.
Pentru obţinerea rezultatelor se vor realiza 800 interviuri telefonice în medii urbane precum: Bucureşti, Braşov, Timişoara, Cluj sau Iaşi.
De asemenea, pentru cercetarea pieţei de delivery se va utiliza metoda CXJM – Customer Experience Journey Mapping: 30 de participaţi din oraşele menţionate anterior vor participa timp de două săptămâni la un panel online şi vor avea de executat mai multe sarcini propuse de moderatorul grupului.
Este pentru al doilea an consecutiv când Hospitality Culture Institute organizează acest studiu. La ediţia din 2017, printre co-finanţatori s-au numărat branduri ca: Jerry’s Pizza, Coca-Cola, Pizza Hut, hipMenu, Trenta Pizza, City Grill sau Fratelli.