Rom Paper din Braşov, unul dintre cei mai importanţi producători de hârtii igienico-sanitare de pe plan local şi cel care realizează brandul Mototol, a investit în acest an 2,5 milioane de euro, investiţii care au vizat în principal creşterea producţiei. „S-au făcut investiţii majore pe parcursul acestui an. Prima şi cea mai importantă fiind achiziţia unei clădiri noi şi terenul aferent acesteia. Această investiţie ne va facilita majorarea capacităţii de producţie prin adăugarea unor linii noi de echipamente, precum şi eficientizarea fluxului logistic.
O altă investiţie majoră este achiziţionarea unei linii noi de producţie destinată producţiei de şerveţele faciale. Echipamentele vor fi instalate până la finalul acestui an, oferindu-ne astfel posibilitatea de majorare a capacităţii de producţie cu 20% începând cu anul următor“, a declarat Osman Yelmer, director general al Rom Paper. El s-a alăturat companiei româneşti în acest an, după ce anterior a lucrat pentru un alt mare producător de hârtie de pe plan local Monte Bianco, conform datelor de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Rom Paper deţine o fabrică în judeţul Braşov, iar de aproape un an compania este contralată de Vrancart Adjud, unul dintre cei mai mari producători de hârtie igienică, carton ondulat şi ambalaje de carton. Osman Yelmer a explicat faptul că de la începutul acestui an compania pe care o conduce trece printr-o serie de schimbări incluzând crearea unei echipe noi de management profesioniste, stabilirea de noi proceduri de lucru concomitent cu creşterea volumului de vânzări.
„Toate aceste modificări pozitive au adus cu ele provocări cărora trebuie să le facem faţă. Ca o concluzie a finalului de an, aş putea declara că anul 2018 a fost o perioadă de tranziţie pentru noi pe parcursul căreia am stabilit planuri ambiţioase cu privire la creşterea businessului şi a proiectelor noi ce urmează a fi implementate“, a completat managerul.
Astfel, pentru anul acesta, compania estimează o cifră de afaceri de 75 milioane de lei, în creştere cu circa 10% faţă de anul 2017.
Evoluţie se datorează în principal ultimelor investiţii făcute de companie, investiţii care oferă Rom Paper posibilitatea demarării unor proiecte noi cu reţele de magazine retail atât la nivel local cât şi internaţional. Conform ultimelor date, Rom Paper exportă produsele în mai multe ţări precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria.
„Pe lângă relaţia creata cu sectorul retail, Rom Paper se concentrează şi pe sectorul HoReCa care este într-o continuă dezvoltare. Obiectivul nostru este să devenim unul dintre cei mai mari furnizori ai acestui sector atât pentru România cât şi pentru ţările vecine. În vederea realizării acestui obiectiv beneficiem de suportul acţionarului unic Vrancart, acesta fiind unul dintre cei mai mari producători de hârtie reciclată din regiune ţinând cont de tendinţele de majorare a utilizării de hârtie reciclată în perioada următoare“.
Rom Paper a fost infiinţată în anul 2002 de familia Puchin şi are ca obiect principal de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice şi serveţele la cutie. Principalul brand din portofoliul companiei este Mototol. Anul acesta, compania a lansat prosopul de bucătărie „V-Fold“ în cutie , dar şi produse noi pentru segmentul HoReCa, precum şerveţelul V-Fold pentru dispenser de masă, folosit cu precădere de către cafenele şi restaurante tip fast food.
Un comentariu
Mar interesa un post dar aveti cazarr