Lansată încă din primăvară, licitația pentru atribuirea serviciilor de salubrizare a domeniului public și deszăpezire este din nou blocată de o contestație. Procedura a mai fost blocată timp de cinci luni până în august, tot din cauza contestațiilor. Dacă atunci a fost contestat caietul de sarcini, iar ca urmare a decizie Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor unele prevederi considerate abuzive au fost modificate, de această dată, unul dintre cei trei ofertanți participanți la procedură s-a adresat CNSC, după ce a fost descalificat în urma evaluării tehnice a documentației depuse.
Valoarea minimă a contractului: 11,5 milioane de euro
Inițial, 10 firme s-au arătat interesate de acest acord-cadru care ar urma să fie semnat pe o perioadă de 4 ani. Valoarea totală a acestui contract este estimată între 52,41 milioane de lei cu TVA (11,5 milioane de euro) și 209,66 milioane de lei cu TVA (45 de milioane de euro).
Obiectul acestei proceduri este de a încheia un acord-cadru, pentru o perioadă de 4 ani, pentru asigurarea serviciilor de salubrizare şi deszăpezire, respectiv: servicii de măturat, spălat, stropit, întreţinere a căilor publice şi cosit, greblat şi întreţinerea curăţeniei în zonele verzi, precum şi combaterea înzăpezirii, combaterea poleiului, activităţi de deszăpezire, de îndepărtare a zăpezii, de prevenire a înzăpezirii şi de prevenire a producerii poleiului. Acordul-cadru se va încheia cu maxim 4 operatori economici. De asemenea, orașul a fost împărțit în două zone pentru creșterea eficiența asigurării acestor servicii, chiar dacă preluarea deșeurilor de la populație se va face pe întreg orașul de către un singur operator.