„4rooms” se află pe lista cluburilor care au autorizație de securitate la incendiu, emisă de ISU. „Am investit foarte mulți bani pentru ca clienții noștri să fie în siguranță, să nu fie vreo tragedie. Distracția trebuie să se petreacă într-un loc sigur, mai ales că noi nu ne dorim să avem clienți, ci prieteni. Suntem aprorpiați de publicul nostru și de aceea ne dorim tot ce e mai bun pentru el“, a declarat Alina Lupu, manager marketing. Aceștia au investit peste 50.000 de euro pentru ca studenții, publicul țintă al lor să fie în siguranță. Studenții au parte de seri dedicate lor și de multe surprize și oferte.
Clubul oferă studenților atât distracție, cât și securitate. Deși petrecerile sunt caracteristice unui club, „este prioritar ca oamenii să fie în siguranță. Suntem printre puținele cluburi din Brașov, care au autorizație de la ISU. Ne-am luptat pentru asta, dar a meritat“, a mărturisit Alina Lupu.
Seri dedicate fetelor/băieților
„4rooms” pregătește în fiecare joi, seara fetelor „All night long“, în care fetele primesc bătură gratuită toată noaptea de la „Barul fetelor“. Singura condiție este să plătească 10 lei intrarea. De asemenea, pot beneficia și de servicii de coafură și machiaj. „Este un fel de răsplată funny, constructivă. Cum ar fi să te trezești dimineața, după o noapte în care ai chefuit încontinuu, gata coafată și aranjată?“, a spus Alina.
Marți e seara destinată băieților. Sunt concursuri prin care un băiat câștigă o sticlă de băutură și intră în rolul de barman pentru a-și servi prietenii. Cine se descurcă cel mai bine poate primi din partea clubului, plata chiriei la cămin pe o lună. „Unii brașoveni au uitat de ce merg în club. Aici vii să te distrezi, nu să afișezi o mașină. Noi mergem pe conceptul de distracție“, a susținut managerul de marketing.
„4rooms” s-a deschis în 2014. Conceptul a pornit de la ideea de 4 încăperi, 2 camere și două băi. „Am luat în considerare și băile, pentru că sunt cele mai tranzitate camere din club“ , a povestit Alina. Cele trei lucruri principale care au contat la deschiderea clubului au fost sunetul, ventilația și staff-ul, potrivit Alinei. „Am făcut un brainstorming cu studenții, să vedem cam ce le-ar plăcea. Prin atitudinea și serviciile noastre, publicul se întoarce. Noi care facem parte din staff, gândim ca un client. Nu organizăm concerte, dar ne adaptăm la ce se întâmplă“, ne-a împărtășit Alina Lupu.