[vc_row][vc_column][vc_column_text]Serviciul Public Local de evidență a Persoanei (SPCLEP) Brașov a finalizat lucrările de extindere a spațiilor din incinta Primăriei Brașov, fiind amenajată o sală de așteptare mult mai generoasă, dar și noi stații de lucru pentru a se putea câte șase cereri de buletine, în paralel. După cum a precizat Carmen Șchiopu, șeful Serviciului Evidența Persoanelor din cadrul SPCLEP, până acum, chiar dacă erau mai mulți operatori care preluau cererile, exista o singură cabină unde se făceau fotografiile. „Odată cu această extindere, sunt 6 posturi, fiecare cu câte o stație foto, dintre care două pentru programările online, cel de-al doilea urmând să fie deschis de săptămâna viitoare, astfel că numărul cererilor care pot fi preluate într-o zi a crescut de la 150 la 220 și chiar 250, în zilele de joi, când avem program prelungit până la ora 18.00”, a explicat Carmen Șchiopu.
În plus, tot pentru a reduce timpii de așteptare, taxele necesare pentru emiterea cărții de identitate se pot plăti și prin SMS. Reprezentanții SPCLEP se așteaptă ca în următoarea perioadă să crească numărul celor care își depun cerere de preschimbare a actelor de identitate, ținând cont că în luna august se întorc acasă și cei plecați peste hotare.
Pentru a eficientiza și partea de programări online, cei care își rezervă o anumită dată în vederea depunerii cererilor pentru preschimbarea actelor de identitate vor fi notificați printr-un nou e-mail cu două zile înainte pentru a confirma sau anula rezervarea. „Am luat această decizie, deoarece din cele 24 de programări online făcute pentru o zi se prezentau efectiv doar 11 persoane, astfel că locurile rămâneau blocate”, a subliniat șeful Serviciului Evidența Persoanelor.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”65626,65625,65623,65622,65620,65619″][/vc_column][/vc_row]