Economic, Stiri Brasov

IKEA a deschis la Brașov primul punct de colectare a comenzilor online. Unde se află și ce program are

Noul Punct de Colectare a Comenzilor Online din Brașov și-a deschis porțile astăzi, la ora 10.00, pentru a aduce soluțiile IKEA pentru acasă mai aproape de cei mai mulți oameni din România. Aflat în Magnolia Shopping Center, strada Crișului, numărul 18, noul Punct de Colectare va face experiența de cumpărături la IKEA mai convenabilă pentru clienții din Brașov și din împrejurimi.

 

Prin intermediul Punctului de Colectare a Comenzilor, clienții își vor putea ridica personal produsele pe care le-au comandat anterior pe www.IKEA.ro – în magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon cu ajutorul colegilor din departamentul Serviciu Relații Clienți. Costul de livrare este doar 19 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă) și 49 lei pentru colete Cargo (peste 30 kg pe comandă), indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii. În acest fel, clienții vor putea să își ridice produsele în ziua și ora alese, de luni până sâmbătă în intervalul 9:00 – 21:00 și duminică în intervalul 9:00 – 18:00.

 

„Suntem încântați să anunțăm deschiderea Punctului de Colectare a Comenzilor Online din Brașov, la numai două zile după deschiderea celui din Timișoara, un canal care ne va ajuta să creăm o experiență de cumpărături ușoară și accesibilă, indiferent de modul în care clienții noștri aleg să interacționeze cu IKEA. Atunci când optează pentru Punctul de Colectare, clienții își pot ridica produsele IKEA comandate în funcție de programul personal și beneficiază de un cost de livrare mai mic. Punctul de Colectare a Comenzilor din Brașov este un pas important în planul nostru de expansiune, alături de deschiderea Punctului de Colectare din Timișoara care a avut loc în această sâmbătă și a Punctului de Colectare din Cluj care este în proces de desfășurare”, declară Viviana Pavel – IKEA South-East Europe Real Estate and Development Manager.

 

Procesul de comandă este simplu și se realizează în două etape:

În primul rând, după ce produsele sunt comandate prin intermediul uneia dintre cele trei opțiuni (online pe www.IKEA.ro, în magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center), clienții pot alege opțiunea de preluare din Punctul de Colectare a Comenzilor din Timișoara. În cea de-a doua etapă, atunci când comanda ajunge în Punctul de Colectare, clientul primește un mesaj prin care este anunțat că produsele sunt disponibile și pot fi preluate în următoarele trei zile, în timpul orelor de program.

Clienții care doresc să beneficieze de livrarea la domiciliu pot face în continuare acest lucru, iar prețurile aferente serviciului de livrare rămân neschimbate.

Deschiderea unui Punct de Colectare a Comenzilor Online în Cluj este în curs de desfășurare.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

2 Comentarii

  1. cred ca aveti o greseala in text – ridicare din Timisoara ?!
    “clienții pot alege opțiunea de preluare din Punctul de Colectare a Comenzilor din Timișoara”.

  2. “Costul transportului este mai mic decât cel de livrare la domiciliu: numai 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă)” … 29 lei pentru pachete mici, nu 19 lei !!!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*