După ce de la finele anului trecut, Primăria Brașov a început eliberarea online a certificatelor de urbanism, începând din acest an, cel puțin firmele pot obține online și certificatul de atestare fiscală. După cum a precizat viceprimarul Barabas Laszlo, reprezentanții pot solicita certificatul pe e-mail sau prin intermediul contului online de pe portalul Primăriei Brașov, www.brasovcity.ro. Solicitările pe e-mail se fac la Direcția Fiscală Brașov, pe adresele dirfiscala@brasovcity.ro sau dirfiscala@dfbv.ro.
„După primirea solicitării, reprezentanții Direcției Fiscale fac verificările necesare, iar în cazul în care se confirmă că nu are datorii se emite certificatul de atestare fiscală, care va avea două semnături electronice, respectiv a inspectorului și a directorului Direcției Fiscale. Certificatul este transmis în solicitantului pe e-mail sau prin intermediul contului de pe portal, în funcție de modul în care a depus cererea. Am reușit și vom încerca în continuare ca aceste solicitări, ca de altfel și cele pentru eliberarea certificatului de urbanism, să le soluționăm în cel mai scurt timp, astfel încât pe lângă confortul asigurat de sistem, cetățenii să beneficieze și de scurtarea timpului de așteptare”, a explicat viceprimarul.
În ceea ce privește eliberarea certificatelor de urbanism, anul trecut au fost eliberate online 24 de astfel de documente, iar anul acesta 5.