Brandul turcesc de modă pentru bărbați Altinyildiz Classics (AC&CO) marchează intrarea pe piața europeană prin inaugurarea a două magazine AC&CO în București.
În următorii trei ani, pe plan local, compania vizează formarea unei rețele compuse din 15 magazine proprii, situate în marile orașe ale țării.
Magazinul AC&CO, deschis recent în centrul comercial Sun Plaza din București, reprezintă primul pas al grupului BR Mağazacılık, în strategia de creștere pe piețele internaționale. Cel de-al doilea magazin AC&CO a fost inaugurat la finalul lunii decembrie în centrul comercial Park Lake și ocupă o suprafață de 209 metri pătrați.
„Am ales România ca prima noastră destinație pe plan extern atât datorită proximității geografice, cât și datorită asemănărilor culturale, a rețelei extinse de centre comerciale, precum și a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv bărbaților”, a declarat Osman Çavuşoğlu, Director Operațiuni și Vânzări.
Conform acestuia, magazinele AC&CO se adresează bărbaților cu vâste cuprinse între 25-50 ani, cu venituri medii și mari. Publicul AC&CO se definește printr-un stil clasic, casual.
Având în vedere apetitul românilor pentru modă, reprezentanții AC&CO estimează că în următorii 3 ani vor putea forma o rețea de 15 magazine proprii în marile orașe din țară, axându-se în mod special pe București, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța, Craiova și Brașov.
După extinderea în România, compania și-a îndreptat atenția și către Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezențanților companiei, următoarele țări vizate sunt Azerbaidjan și Kazahstan.
„Ne dorim, de asemenea, să stabilim o prezență puternică și în Rusia, Europa Centrală și de Est, Africa de Nord și Orientul Mijlociu în perioada următoare, pentru a întări notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipăm o rețea de 50 magazine proprii și 100 de puncte de vânzare, estimând o cifră de afaceri de 40 milioane de euro în urma acestor investiții”, a menționat Osman Çavuşoğlu.