Social, Stiri Brasov

RATBV reorganizează total transportul în comun la începutul lui 2018. Apar linii noi, unele sunt prelungite, altele reduse. Vezi aici modificările

RATBV S.A. va opera de la începutul anului 2018 o serie de modificări în structura rețelei de transport, precum și în ceea ce privește unele orare, schimbările fiind deja aprobate de Consiliul Local al Municipiului Brașov. Potrivit directorului general al RATBV S.A., Ovidiu Bucurei, ”rețeaua de transport pe care operează RATBV S.A. cunoaște o schimbare semnificativă de la 1 ianuarie 2018 tocmai pentru a răspunde mai eficient necesităților de mobilitate ale călătorilor. Aceste modificări au la bază monitorizări ale traseelor, ale gradului de încărcare a mijloacelor de transport sau, în unele situații, ele reprezintă un răspuns al solicitărilor pertinente ale clienților noștri. În zilele următoare vom înlocui orarele și marcajele necesare, astfel ca de la începutul noului an să oferim un transport în comun la un standard de calitate și mai ridicat”.

Schimbările ce vor surveni de la 1 ianuarie 2018 se referă la:

 

  1. pentru a facilita accesul spre strada Panselelor (cartierul Astra – Direcția de Servicii Sociale), se înființează o nouă linie de transport, cu indicativul 53, care va circula pe traseul Hidro A – Calea București – str. Berzei – str. Carpaților – capăt de linie Panselelor și retur pe la cap linie Roman – Calea București – Hidro A. Pentru evitarea suprapunerilor, de la aceeași dată, autobuzele de pe linia 5 nu vor mai circula pe varianta secundară spre strada Panselelor.
  2. pentru a veni în sprijinul călătorilor din zona Bartolomeu, autobuzele de pe linia 15, care circulau anterior între capetele de linie Triaj și Independenței, își vor prelungi traseul până în cartierul Avantgarden.
  3. locuitorilor din zona Stupini li se va oferi din data de 1 ianuarie 2018 o nouă posibilitate de deplasare prin prelungirea traseului actualei linii 24 până pe strada Baciului și zona Stupinii Noi.
  4. în vederea asigurării unei oferte de transport cât mai atractive și eficiente, precum și pentru evitarea suprapunerilor, orarele liniilor 5 și 17 vor fi corelate, luând în calcul și faptul că autobuzele de pe linia 5 nu vor mai circula pe varianta secundară spre strada Panselelor.
  5. de la 1 ianuarie 2018, autobuzele de pe linia 2 vor oferi o legătură directă între capetele de linie Rulmentul și Livada Poștei, cu următoarele mențiuni: pe sensul spre Livada Poștei, între orele 5.30 și 9.00, autobuzele vor circula direct pe strada 13 Decembrie, iar ulterior vor intra prin parcarea mall-ului Coresi. Pe sensul invers de circulație, în zilele lucrătoare, între orele 7.30 și 16.30, autobuzele de pe linia 2 vor parcurge și strada Turnului. Pe sensul de deplasare spre Rulmentul nu vor intra prin parcarea mall-ului Coresi.
  6. în ceea ce privește autobuzele de pe linia 9, care asigură legătura între capetele de linie Rulmentul și Municipal, între orele 5.30 și 9.00, în sensul de deplasare spre Municipal, vor circula direct pe strada 13 decembrie, iar apoi vor intra pe traseul prin parcarea mall-ului Coresi. Pe sensul de deplasare spre Rulmentul nu vor intra prin parcarea mall-ului Coresi.
  7. în urma monitorizărilor de trafic efectuate în ultima perioadă, va fi îmbunătățită frecvența de circulație pe linia 41, pe traseul Livada Poștei – Lujerului, cu mențiunea că varianta de circulație pe strada Baciului va fi efectuată de autobuzele de pe linia 24.
  8. îmbunătățirea frecvenței numărului de treceri prin stații, adică creșterea numărului de autobuze pe traseu, va fi realizată și pentru călătorii din zona Carfil, în condițiile în care vor fi alocate mai multe mijloace de transport în comun pe traseu 34, cu mențiunea că, pentru realizarea unei legături cât mai directe și eficiente, nu va mai fi realizată deviația spre Colegiul Remus Răduleț.
  9. în vederea respectării cât mai exacte a graficelor de circulație afișate în stații și având în vedere valorile de trafic și datele culese și prelucrate de sistemul de monitorizare a flotei prin GPS, se vor modifica orarele de circulație ale liniilor: 6, 8, 21, 22 și 32.
  10. legături directe mai eficiente și mai bine organizate vor furniza și troleibuzele care vor circula pe liniile 3 și 7, în acest al doilea caz având în vedere și o frecvență îmbunătățită. Astfel, traseul cu indicativul 3 va asigura legătura între capetele de linie Stadionul Tineretului și Valea Cetății (fără a mai parcurge varianta secundară spre capătul de linie Roman), iar cele de pe traseul cu indicativul 7 vor asigura legătura directă între Rulmentul – Roman (fără varianta spre Valea Cetății).

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

9 Comentarii

  1. Sa inteleg ca va fi desfiinta linia 7 care in prezent asigura legatura directa intre Racadau si Rulmentul???? Asta nu inseamna o eficientizare a transportului in comun, ci din contra, o bataie de joc la adresa calatorilor care locuiesc in aceste zone si care de multe ori sunt nevoiti sa schimbe cate 2-3 linii pentru a ajunge la destinatie. Rusine!!!

  2. luminita vranceanu

    Da, in sfarsit, v-ati dat seama ca 7 cu steluta nu avea sens a fi mereu confundat cu 7, atat de pasageri cat si de soferi, era o nebunie, mai ales ca spre Valea Cetatii sunt atatea alte legaturi din centru, iar de la Roman, 33. Sapte si sapte cu steluta a creat o zapaceala! Sper ca 7 va circula normal spre si dinspre Roman spre Rulmentul. Pierdeam zilnic cate 3 ore pe drum spre mol, daca nu mai mult, de multe ori trecand dinspre Carpatilor spre Saturn la linia 8.Ganditi-va cat timp pierd brasovenii datorita transportului in comun, timp ce poate duce la scaderea randamentului, productiei, in judetul nostru, oboseala si stres!Va multumim daca va mai ganditi si la Brasov si brasoveni! Pe abonamete va dam banii, dar de multe ori circulam cu taxiul, fiindca nu vin troleibuzele, orarele, afisajele luminoase, cam nimic nu se respecta permanent,nu mai sunt deloc troleibuze, autobuze de noapte, iar noi lucram uneori si de sarbatori pana tarziu. Cui pasa daca avem cu ce ajunge acasa? MULTUMESC!Aveti multi soferi foarte de treaba, uneori hartuiti de pasageri, da, ganditi-va si la ei, noi va sprijinim, faceti-o si dvs. Cu respect, asteptam cu speranta noul an.Un an bun tuturor!

  3. Asta da imbunatatire domnilor de la Rat Bv,ca să ajungi din Baciului(Stupini) în Livada trebuie sa ocolesti tot nord vestul Brașovului cu linia 24. Ma gândesc ca mai bine treceți și prin Ghimbav ca tot aveți pretenții de transport metropolitan:) Pentru transportul dinspre Baciului spre Livada am propus de mai multe ori prelungirea liniei 18 pună în Livada(2km) dar ați răspuns ca nu e eficient, dar este eficient sa ocoliți jumătate de Brașov pentru a asigura transportul pe Baciului cu pierdere foarte mare de timp. Din păcate în felul asta încurajați folosirea transportului personal.

  4. E foarte bine ca faceți legătura directă între Livadă și Baciului prin ICPC, poate treceți și prin Ghimbav și Codlea cu linia 24 ca tot aveți aspirații de transport metropolitan.Eficientizarea asta se numește bătaie de joc la adresa locuitorilor unor zone periferice și care incurajeaza doar alternativa de transport personal.

  5. Si eu sunt de acord, este o bataie de joc la adresa calatorilor care locuiesc in Racadau!! De cand s-a infiintat Coresi si a crescut in marime Rulmentul, este mai mare nevoi de legarea si a Romanului, dar si a Racadaului cu Rulmentul….decat scurtarea ambelor linii, si incurcarea mai mare a calatorilor datorita nevoii de schimb a liniilor, mai bine raman asa!! Sau am inteles: nu mai vrea RAT sa cheltuie si de aceea injumatateste liniile!! Ca un om care sta in capatul Racadaului sa ajunga in Rulmentul, trebuie sa se uite inainte sa plece de acasa la traseul liniei 7, dupa care sa caute varianta de 31/32/10 care ar putea sa il duca la timp in statie la Cramele lui Decebal…pe langa faptul ca nu multi stiu sa foloseasca orarul online sa se uite de acasa, mai e si problema ca soferii liniilor 31 si 32 de foarte multe ori nu respecta orarul, plecand din capatul liniei(loc de unde nu ai de ce sa pleci cu intarziere, mai ales ca stau in statie degeaba) cu intarziere, si automat omul nu mai poate prinde legatura cu alta linie si mai are de stat 20 de minute in statie degeaba….nu asa se eficientizeaza transportul!!

  6. Va rog sa precizați care va fi legatura directă intre capăt de linie Valea Cetății și capăt de linie Rulmentul. Din modificările ce vor intra in vigoare deduc că nu este nici un traseu care sa facă această legătură.
    Vă rog sa luați in calcul acest aspect si să reînființați linia 30.
    Mulțumesc anticipat.

    Lucian A.

  7. Din punctul meu de vedere, aceadta schimbare nu este o imbunatatire pentru locuitorii din Racadau, deoarece nu mai exista niciun autobuz care sa faca legatura directa cu Rulmentul. Sunt multi copii care invata la liceele din cartierele Tractorul si Rulmentul si de asemenea si elevii care studiaza la fostul LSN (zona Faget). Pentru toti aceatia o legatura directa este mult mai facila decat daca ar schimba doua autobuze
    Va rog sa luati in considerare acest aspect si sa infiintati o noua linie care sa lege Valea Cetatii de Rulmentul. In trecut aceasta legatura era asigurata de linia 30 care si aceasta a fost anulata.
    Multumesc!

  8. bratosin doina

    cand va aparea noul orar de circulatie a troleibuzelor liniei 8 si pe net? suntem in 5 dec 2018,facem naveta si nu avem de unde afla programul.

  9. Va rog să luați în considerare faptul că nu mai există linie directă între Valea Cetății și Rulmentul.
    Vă rog sa luați in calcul acest aspect si să reînființați linia 30 care era foarte bună pentru toții copiii din zona Tractorul, Făget, 13 Decembrie care învață în Valea Cetății.
    Mulțumesc anticipat.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*