Conceptul Puffinest este dezvoltat în jurul unui produs de patiserie comparabil cu gogoşile. Sub numele „puffine”, se comercializează produse cu vanilie, truffe de ciocolată, caramel, fistic, frişcă naturală şi frişcă cu căpşuni.
„Natural, crocant la exterior şi pufos la interior, copt la cuptor, nu prăjit, umplut cu cremă proaspătă din belşug”, descriu reprezentanţii companiei produsul emblemă al patiseriei. Puffinest comercializează de asemenea şi alte tipuri de gustări, dar şi cafele.
În acordarea de francize, compania oferă asistenţă de la stadiul de proiect până la deschidere, lansare şi derulare, alături de traininguri pentru francizat şi pentru angajaţi. Achiziţia unei francize Puffinest se face în schimbul sumei de 5.000 de euro, însă pentru contractele semnate până la finalul anului, se face o reducere de 2.000 de euro din taxa de franciză.
Cu o singură unitate deschisă până acum, Puffinest estimează afaceri de 70.000 de euro în 2017 şi urmăreşte să se extindă în mai multe oraşe din ţară, printre care Brașov, Iaşi, Bacău, Piatra Neamţ, Cluj, Bucureşti, Timişoara, Sibiu, Constanţa.
Compania Serini, care deţine brandul Puffinest, caută antreprenori cu sau fără cunoştinţe în domeniu, dar cu abilităţi de management.