Stihl România a înregistrat o creștere a business-ului de 17%, la 9 luni și anunță un amplu program de dezvoltare a rețelei de parteneri.
„Suntem într-un proces masiv de extindere a rețelei noastre de distribuție, la un nivel la care nu am mai fost până acum. Fără exagerare putem spune că avem loc pentru 100 de dealeri noi în rețea. Potențialul de creștere pe acest tip de business, în format antreprenorial, este foarte mare, iar piața este pregătită pentru această dezvoltare. Chiar în acest moment ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri și ne concentrăm pe persoane care vor să își dezvolte un business propriu în zona tehnică. Cu o investiție minimă de 10.000 de euro îți poți începe activitatea într-un domeniu care aduce rezultatele scontate într-un timp scurt”, declară Ioan Mezei, director general Stihl România.
În ultima perioadă distribuitorii Stihl au deschis 3 spații noi de tip flagship store la Bistrița, Iași și Oradea. „În această lună am deschis un magazin nou şi în Oradea, iar până la sfârșitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locații de acest tip la nivel național (Ștefănești Argeș, Râșnov, Brașov, Pitești). Susținerea investițională a companiei pentru un astfel de spațiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investițional al dealerului respectiv”, precizează Ioan Mezei.
Magazinele reprezentative Stihl – flagship stores – au la bază un concept comercial unic pe piața motouneltelor, pe care compania l-a introdus în România în urmă cu aproape 3 ani. Până în prezent, la nivelul pieței au fost configurate 49 astfel de spații, dintr-un total de peste 300 de magazine, care aparțin dealerilor.
Conceptul are în vedere desfășurarea magazinului pe o suprafață de minim 70 de mp, configurate la nivel estetic după cele mai noi standarde comerciale, împreună cu amenajarea spațiilor de service, toate cuprinse într-un concept asemănător cu standardele din industria auto.