Arhitecții complexului mixt AFI Brașov au obținut un certificat de urbanism în vederea construirii unei parcări de șase etaje deasupra centrului comercial care se va construi ăn locul fistei uzine Hidromecanica din Centrul Civic.
Potrivit arhitecților, în prima fază, care va fi dată în folosință la începutul lui 2019, se construiesc centrul comercial și prima clădire de birouri, aceasta urmând să aibă o înălțime de aproximativ 66 de metri. „În cea de-a doua fază, se va construi cea de-a doua clădire de birouri și o parcare. Parcarea va fi construită peste centrul comercial, pe șase niveluri, urmând ca peste aceste niveluri, să fie construită zona de birouri până la egalarea primei clădiri”, a explicat Liviu Zaharia, proprietarul companiei de arhitectură L’image SRL, care colaborează cu arhitecții AFI Europe România la obținerea avizelor de construcție necesare. Acesta a precizat că regimul de înălțime aprobat în zonă este de 67,5 metri, dar că cele două clădiri vor avea o înalțime maximă de 66 de metri.
AFI Europe a pus, în septembrie, piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei în România și anunță avansarea lucrărilor de construcție. Centrul comercial AFI Brașov include 200 de magazine, insule și zone de servicii, rata de alocare a spațiilor depășind deja 80%. Prima etapă a construcției include un centru comercial cu o suprafață totală închiriabilă de 45.000 mp și unul din cele două turnuri de birouri Clasa A ce se întind pe o suprafață de 25.000 mp. Investiția în această etapă însumează peste 120 de milioane de euro. Compania estimează că data livrării proiectului este primul trimestru din 2019.
Retailerul francez Carrefour, prima ancoră a centrului comercial, ocupă o suprafață de 6.500 mp. Centrul comercial AFI Brașov va oferi vizitatorilor un mix foarte atractiv de chiriasi. Grupul Inditex va aduce pe o suprafață de 7.000 mp, principalele mărci din portofoliu, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho și Zara Home.
Alte branduri internaționale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experiență deosebită de cumpărături.
Noua investiție va crea peste 2.000 de locuri de muncă și își propune să devină noul centru de interes al orașului și destinația preferată pentru pasionații de shopping, turiști, dar și pentru comunitatea de business și companiile multinaționale din domeniul IT&C.
4 comentarii
Nebunie! Fac parcarea dupa centrul comercial! Let zer bi haos!
Nu. Centrul comercial va avea parcare subterana pe doua nivele.
Oare ce inseamna o cladire de 66 m. in peisajul ala urban? Ce efecte? Si oare oamenii din zona aia ce zic?