Lanţul de magazine de delicatese Comtesse du Barry a intrat pe piaţa locală în 2004, adus în sistem de franciză de compania Le Manoir, care deţine master-franciza.
Astăzi, sub acest brand sunt deschise trei unităţi în Bucureşti şi una în Cluj-Napoca, dintre care trei operate de Le Manoir şi una singură administrată în sistem de franciză.
De altfel, şi în prezent compania caută parteneri pentru a se extinde în marile centre urbane ale ţării, precum Braşov, Sibiu, Constanţa sau Timişoara. Investitorul trebuie să fie un antreprenor interesat de vinuri şi gastronomie.
Investiţia într-un magazin Comtesse du Barry variază între 100.000 şi 150.000 de euro.
Brandul francez Comtesse du Barry are o istorie de peste 100 de ani, iar în urmă cu aproape patru decenii a fost oferită prima franciză la nivel internaţional.
Magazinele Comtesse du Barry au terminat anul trecut cu afaceri de 2,5 mil. euro si pentru acest an compania si-a bugetat afaceri de 2,75 mil. euro.
Acţionarii Le Manoir, familia de antreprenori Preotu, operează şi magazinele de haine pentru copii Petit Bateau, precum şi alte afaceri în industria restaurantelor şi a gastronomiei fine.