eMAG.ro, cel mai mare magazin online din România, va lansa în a doua jumătate a acestui an un card de credit, cardul eMAG, în parteneriat cu cel mai mare emitent de carduri din România, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Stanciu a refuzat să dea alte detalii despre cardul eMAG, limitându-se la promisiunea că va limita pe cât posibil birocraţia la emiterea cardului şi va căuta să simplifice cât mai mult paşii prin care trebuie să treacă clienţii.
Ca planuri pentru 2017, compania va deschide noi showroom-uri şi vrea să tripleze numărul de puncte de livrare prin Poşta Română, de la 200 la 600. Tudor Manea, senior vice president eMAG pentru România, Bulgaria şi Ungaria, a precizat că satisfacţia clienţilor în legătură cu livrarea prin Poşta Română este una bună, astfel că eMAG va investi în continuare în parteneriat.
Compania mai pregăteşte, pentru această vară, un serviciu care le va permite clienţilor să-şi aleagă intervalul orar când doresc să le fie livrată comanda. Serviciul va fi lansat în vară în Bucureşti şi se referă, pentru început, doar la produsele livrate de eMAG.