Cea mai mare librărie online, Libris.ro, a inițiat ieri o campanie prin care a vândut 5.000 de titluri cu o reducere de 50%. Campania a avut un succes important, în 18 ore de campanie fiind plasate peste 3.000 de comenzi, în total fiind vândute peste 15.000 de cărți.
Cele mai vândute cărți au fost Cartea Oglinzilor (epuizată în campanie după doar câteva ore), Atlasul lumii pentri copii, cărțile autoarei Jojo Moyes, Suge-o, Andrei, Spune-mi de ce? – Larousse, Pinguinul care voia să afle mai multe, Cercul de piatră etc.
Newsletter-ul librăriei a înregistrat ieri o rată de conversie record, de peste 10%, cea mai mare fiind în județul Brașov, de 14,34%. Cei mai mulți cumpărători sunt din București, Cluj, Timiș, Brașov și Iași.
Interesant este că 73% din comenzi, adică aproape 3 din patru achiziții, au fost realizate de femei.
„Ne bucură că există o creștere constantă a pieții de carte din România, dar și că există un public care citește constant. Observăm un interes tot mai crescut pentru online venit din zona rurală. Publicul Libris este interesat cu precădere de cărțile de dezvoltare personală, beletristica, spiritualitate. Privim cu încredere spre viitor uitându-ne pe statisticile care situează în top vânzarea de cărți pentru copii. Din acest punct de vedere putem spune că România este pe drumul cel bun”, a declarat Loredana Tudor, Marketing Manager Libris.