RATBV S.A. lansează o provocare tuturor brașovenilor, dar nu numai, care doresc să se implice în crearea unui nou logo al singurului operator de transport public de persoane din cel mai important oraș turistic al țării. Concret, de astăzi este lansat un concurs, al cărui premiu este, evident, recunoașterea publică a talentului și inventivității, pentru crearea unui nou logo, adică a unei noi sigle a RATBV S.A.
Imaginea care va fi declarată câștigătoare va fi vizibilă pe toate materialele ce țin de transportul public de persoane din Brașov, iar pentru a ajunge în această postură creația trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze faptul că RATBV S.A. este parte a comunității brașovene, să fie lizibilă, creativă și relevantă.
Accesând site-ul web al RATBV S.A. la secțiunea „INFORMAȚII UTILE – CAMPANII – CONTRIBUIE LA UN NOU INCEPUT PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC DIN BRAȘOV” veți afla toate informațiile necesare despre Regulamentul de participare, calendarul competiției, modul în care va fi aleasă imaginea câștigătoare etc.
Cei de la RATBV SA așteaptă până pe data de 5 mai a.c., la adresa de e-mail marketing@ratbv.ro , logo-urile propuse să devină, în timp, unul dintre simbolurile orașului.
Ce presupune?
Nu trebuie să fii designer, trebuie să fii inventiv, creativ și să doresti ca ideea ta sa fie cunoscută.
Cum realizezi asta?
Îți folosesti talentul și creativitatea pentru a realiza o imagine (logo) care să asigure identitatea vizuală a RATBV S.A.
De ce să accepți provocarea?
Creația ta va deveni un simbol marcant pentru un oras turistic modern. Imaginea propusă de tine va fi vizibilă în toate materilele ce țin de transportul public din Brasov. Prin noi, ai șansa să devii cunoscut ca cel care a creat imaginea transportului public, o componentă a Brașovului modern.
Regulament participare
II.Care sunt pasii?
Provocarea se adresează tuturor brașovenilor care doresc să își pună amprenta pe imaginea transportului public din Brașov.
Ce așteptăm de la noul logo?
Imaginea (logo-ul) trebuie să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze ideea de transport public si faptul ca RATBV este parte din comunitatea brașoveană.
Imaginea(logo-ul) trebuie sa fie lizibilă, creativă și relevantă pentru temă. Este recomandat ca aceasta să conțină un simbol al transportului public, stema Brașovului, un simbol al Brașovului sau orice asociere de imagini care să ne reprezinte și să poată fi folosită pe variate medii de comunicare, de la semnătura electronică și până la panouri de afișaj public.
Cum se face înscrierea ?
Fiecare doritor va trimite, până la data de 05 mai 2017, pe adresa de e-mail marketing@ratbv.ro o singură propunere de imagine( logo) (in format .jpg,.png sau .pdf ). Fișierul care conține logo-ul propus trebuie să aibă în titlu numele celui care a realizat logo-ul. De asemenea, participanții sunt rugați să completeze Formularul de înscriere, disponibil pe site-ul www.ratbv.ro și să îl trimită, alături de fișierul cu imaginea.
Alegerea imaginii câștigătoare
După data de 5 mai 2017, vor fi selectate 5 dintre cele mai relevante creații de către echipa managerială RATBV S.A. iar acestea vor fi supuse la vot brașovenilor. Voturile se vor acorda, online, după trei criterii, cu un punctaj maxim de 5 puncte pentru fiecare criteriu – relevanță pentru tema propusă, atractivitate și creativitate.
Imaginea cu cele mai multe puncte acumulate prin voturile oferite de brașoveni va fi declarată câștigătoare.
Care este calendarul provocării?
18 aprilie 2017 – lansarea proiectului
05 mai 2017 – termenul limită de trimitere a propunerilor
8- 12 mai – votul public al brașovenilor
15 mai – anunțarea imaginii câștigătoare prin toate canalele de comunicare folosite de RATBV S.A.-presă, online, afișaj)
5 comentarii
Exact un nou logo le trebuie cand nu sunt in stare sa razuiasca inscriptiile cu Innsbruck sau alte texte in diferite limbi de pe jegurile de troleibuze pe care le cumpara cu 1 EUR de la gunoi.
daca ar fi de la gunoi macar, dar sunt luate la pret destul de mare de la magnatul sibian PDL sponsor al lui Iohannis adica de la Bus Trade importator de lucruri vechi din germania franta belgia italia spania china rusia egipt turcia. Aia ca sa stii si matale wagner unde se duc banii orasului, ca de lua ratul direct cu 1 euro poate ca iesea castigat orasul, cu un euro ia bus tradele de fapt si vinde pe la 30 000 euro bucata de autobuz citaro vechi de 17 ani sau ce troleibuz volvo volga sau FBW sau autobuz mai aduc ei
daca ar fi de la gunoi macar, dar sunt luate la pret destul de mare de la magnatul sibian PDL sponsor al lui Iohannis adica de la Bus Trade importator de lucruri vechi din germania franta belgia italia spania china rusia egipt turcia. Aia ca sa stii si matale wagner unde se duc banii orasului, ca de lua ratul direct cu 1 euro poate ca iesea castigat orasul, cu un euro ia bus tradele de fapt si vinde pe la 30 000 euro bucata de autobuz citaro vechi de 17 ani sau ce troleibuz volvo volga sau FBW sau autobuz mai aduc ei
Macar vom avea logo-uri mai tari ca strainii 🙂
Ce sa zic, bucuria celui care castiga, chestiile de genul asta sunt ca si loteria bonurilor, dupa parerea mea o totala risipa de bani dar in fine…