Chiar dacă termenul de finalizare a lucrărilor la pasajul peste ocolitoare care face legătura între strada 13 Decembrie și DJ 103 spre Sânpetru este prevăzut pentru data de 24 aprilie, deschiderea traficului se va face abia după alte trei săptămâni. Asta cu toate că, inițial, din datele publicate de Direcția Regională de Drumuri Brașov pe site-ul acesteia, reieșea faptul că investiția ar urma să fie finalizată în data de 25 aprilie, când ar urma să fie deschis și traficul rutier.
În urma unei solicitări transmise Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii, care este de fapt șefa Direcției de Drumuri Brașov, termenele prezentate sunt diferite. „Finalizarea lucrărilor este prevăzută, dacă nu vor interveni întreruperi din cauza fenomenelor meteo nefavorabile (ploi) în data de 24.04.2017. După această dată, urmează procedura de pregătire a Recepţiei la Terminarea Lucrărilor şi recepţia în sine, care este estimată să aibă loc între 15-18.05.2017.Pasajul şi Nodul rutier de la km 2+764 vor fi deschise traficului rutier şi pietonal până cel mai târziu la data de 18.05.2017”, au precizat oficialii CNAIR.
Până atunci, cei care fac naveta pe ruta Brașov – Sânpetru vor trebui să circule tot pe rute ocolitoare prin sensurile giratorii de la capetele celui de-al doilea tronson al centurii Brașovului.
4 comentarii
Pai trebuie sa mai taie niste asfalt si sa il puna la loc , doar asa se fac bani la noi !Zic ca au aparut niste probleme cu podul ,dar de fapt mai trebuie sa faca niste banuti, sau , dar nu cred, sa fi terminat inainte de termen ? Nu cred asa ceva la noi in tara , deci mai ocolim un pic, ce ziceti?
Sa mergeti la fata locului sa pozati cum nici dupa 6luni de la asfaltarea portiunii din lateralul podului cum vin dinspre Sanpetru deja au luat iar un strat de asfalt pentru a peticii. Problema este alta, nu este semnalizata in niciun fel lucrarea. Aseara am facut pana dupa ce am luat cu o viteza nu f mare ( aprox 60km) cele doua frezari. Ma gandesc ca un semn rutier ce anunta ca sunt lucrari este de bun simt sa fie montat. Dar cum lucrarile se fac made in romania, mai bine sare soferul in sant sau face pana decat sa punem un amarat de semn. Sa nu mai precizez termenul de executie…. al podului. Daca locuia un parlanentar prin Sanpetru sigur se schimbau datele problemei.