La doar 27 de ani, Armina-Letiţia Popeanu conduce o afacere cu o cifră de afaceri de 100.000 de euro. Născută în Brașov, tânăra a absolvit Facultatea de Arhitectură din București. Încă de pe băncile facultății a început să-și personalizeze propriile genți, iar în urmă cu trei ani a simțit potențialul de afacere. Tânăra crează acum poșete handmade pentru propriul magazin online, iar pentru anul 2017 estimează o creștere a business-ului de până la 40%.„Încă din facultate îmi personalizam elementele din garderobă. Fie că era vorba de haine sau de accesorii, le căutam pe cele mai neobişnuite, colorate sau cu tăieturi şi croiuri speciale, le purtam o perioadă, apoi le «îmbunătăţeam», astfel încât să se plieze pe personalitatea mea”, a declarat Armina-Letiția Popeanu pentru businessmagazin.ro.
A început cu 2000 de euro
Tânăra și-a deschis un magazin online cu doar 2000 de euro, lyria.ro, iar prima comandă a primit-o după trei luni . Astăzi, pe lyria.ro primește 70-80 de comenzi pe lună de la femeile care vor să poarte o geantă cu poveste. Comanda medie pe lyria.ro este de 400 de lei, iar genţile Lyria se găsesc la preţuri cuprinse între 200 şi 600 de lei. Fiecare geantă creată de artistă spune o poveste, este pictată manual, iar aceasta o ajută pe antreprenoare să facă diferența în piața de profil. Cel mai greu i-a fost să găsească furnizori. Așa a ajuns să cumpere o fabrică de profil, cu tradiţie de peste 15 ani în producţia articolelor de marochinărie, atât pentru piaţa internă, cât şi cea externă. Aşa a luat naştere, în noiembrie 2015, brandul Desirette, care a devenit şi furnizor pentru Lyria. Pentru 2017, antreprenorarea îşi propune lansarea unor noi colecţii şi linii de produse, iar anul acesta ţinteşte plusuri de aproximativ 40%. Printre planurile de viitor ale Arminei se află și deschiderea unui magazin fizic în București.