Minus22 atrage noi consumatori prin crearea de produse originale easy to cook și ready to cook.
Cererea pentru produsele easy to cook a crescut în ultimul an. Orele de muncă prelungite și stilul de viață agitat, mai ales în zonele urbane limitează petrecerea timpului în bucătărie pentru prepararea cinei. Oamenii orientați către astfel de produse preferă mesele ușoare, gustoase și cu un grad de complexitate scăzut.
Minus22 a înțeles conveniența, funcționalitatea superioară și schimbările în rândul polulației, iar noul Family Mix conferă o valoare adăugată la o ofertă de produse congelate existentă deja.
”Putem opta pentru o alimentație echilibrată și gătitul în casă, într-un mediu relaxant, chiar și în condițiile unui program încărcat de responsabilități.
Combinațiile de fileuri de pește și mix-uri de legume reprezintă o masă completă, rapidă și sănătoasă pentru familiile active. În timp ce te bucuri de o mâncare delicioasă, petreci timp alături de cei dragi.
Mai mult decât atât, am încercat să extindem ideea de preparat clasic easy to cook, prin opțiuni mult mai apetisante, care trec dincolo de clasica farfurie cu fish fingers sau alte fructe de mare învelite în pesmet.”, ne povestește Iulia Vedislav, Responsabil Marketing.
Noua linie de produse Family Mix este disponibilă în 4 rețete, timpul de
preparare mediu fiind de 25 minute: File Somon cu Amestec Franțuzesc, File Cod Alaska Pollock cu Amestec Mexican, File Merluciu cu Amestec Legume cu Orez, File Șalău cu Amestec Legume cu Ciuperci.
Oamenii au libertatea de a găti oricând, atunci când doresc, fără a fi îngrădiți de un termen mult prea scurt de valabilitate al produselor.
#stoprisipei
Fiecare pachet Family Mix conține exact cantitatea corectă pentru 2 persoane. În acest fel se elimină riscul de a fi aruncate alimente expirate sau gătite în cantități pe care consumatorii nu apucă să le consume în timp util.
În ceea ce privește distribuția produselor Family Mix, Minus22 are parteneriate solide cu rețelele din comerțul modern – Auchan, Kaufland, Profi și cu magazinele și rețelele locale din comerțul tradițional – Sergiana, Doripesco, Supermario, Konsta Splendid. În prezent sunt deja inițiate discuții cu alte două lanțuri de magazine din retailul modern pentru o acoperire mult mai largă a segmentului de consumatori.