Compania brașoveană Dacia Plant vrea să treacă anul acesta de afaceri de 30 de milioane de lei, după ce anul trecut a atins cifra de 29 de milioane de lei. „2016 a fost un an activ pentru Dacia Plant, tradus într-o evoluţie bună care ne-a consolidat locul actual între firmele româneşti producătoare de suplimente naturale. Avem planuri ambiţioase pentru 2017 şi ne bucurăm că avem o temelie solidă pe care le putem dezvolta” a declarat Liviu Ungureanu, Director General Dacia Plant.
Compania și-a propus să ajungă la un business de 45 de milioane de lei în 2020. Atingerea obiectivelor va fi făcută cu ajutorul unor măsuri strategice de extindere a capacităţii de producţie şi prin setarea unui mod mai dinamic şi diversificat de comunicare a beneficiilor produselor Dacia Plant către consumatorii săi, anunță compania.
Dacia Plant dispune de o unitate de producţie modernă, la standarde GMP, însă dinamismul pieţei de suplimente alimentare, cererea crescută de suplimente alimentare şi standardul ridicat de calitate cerut de consumatori au determinat managementul companiei să demareze investiţia într-o unitate de producţie extinsă, cu linii noi de producţie. „Competitivitatea din ce în ce mai crescută pe piaţa de suplimente naturale şi un grad ridicat de educaţie a consumatorilor ne determină, factual şi moral, să investim în extinderea şi modernizarea capacităţii de producţie de la Bod.” a declarat Traian Ionescu, Director Administrativ Dacia Plant.
Modernizarea capacităţii de producţie va permite diversificarea portofoliului de produse şi un răspuns mai prompt la cererea crescută din piaţă pentru produsele Dacia Plant.
În fabrica de la Bod-Brașov, Dacia Plant produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri.