Google România va prezenta profilul călătorului virtual, în cadrul conferinţei „Managementul Destinaţiilor: Offline & Online”, organizate de Autoritatea Naţională pentru Turism. Evenimentul va avea loc pe 13 octombrie, de la ora 10.30, la Hotel Kronwell.
În cadrul acestui eveniment, va fi prezentată viziunea Autorităţii Naţionale pentru Turism cu privire la înfiinţarea Organizaţiilor de Management al Destinaţiilor (OMD), care vor contribui la creşterea competitivităţii destinatiilor din punct de vedere turistic şi nu numai. Partenerul ANT, Google România, reprezentat la conferi nţa de la Braşvo de Ana Sipciu, va face cunoscute oportunităţile pe care le oferă instrumentele de marketing online şi va contura profilul călătorului digital.
Conferinţa, parte a unei caravane care va ajunge în mai multe destinaţii turistice din Rpomânia, face parte dintr-un proiect iniţiat de Autoritatea Naţională pentru Turism şi susţinut de Google România, care se derulează în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016, în oraşele Constanţa, Tîrgu Jiu, Timişoara, Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Suceava şi Bucureşti.