Compania americană CGS (Computer Generated Solutions), unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing, rea să angajeze încă 100 de persoane în centrele din Brașov, București și Sibiu. Compania are 3.000 de angajați, aproape jumătate dintre aceștia fiind în sediul din Brașov.
CGS furnizează servicii în 18 limbi străine, având șase centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc. Angajații companiei interacționează zilnic cu clienți atât din România, cât și din Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite și Canada.
„În portofoliul nostru de clienți se regăsesc companii din Forbes Top 500, precum și companii europene de top. Oferim sesiuni intensive de pregătire și training: peste 90% dintre managerii CGS România au început în compania noastră pe poziții de entry-level. CGS România susține performanța și implicarea într-un mediu atractiv de lucru, cu o medie de vârstă de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajații CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior”, anunță compania.
Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate. Posturile entry-level ar fi Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Inside Sales Representative, Contract Maintenance, Customer Care – toate job-urile pot fi în limbi străine (Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză, Suedeză etc), iar posturile care presuspun și experiență de lucru anterioară ar fi Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.