WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri și accesorii destinate bărbaților, a avut vânzări de peste un milion de euro în primele opt luni ale acestui an. Cei mai mulți cumpărători români de ceasuri provin, conform datelor interne WatchShop din București, Brașov, Cluj, Timișoara și Constanța. Aproximativ 70% dintre aceștia sunt bărbați, care cumpără în mod preoponderent ceasuri de la branduri ca Accurist, Bulova, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot, Vostok-Europe și Zeppelin.
În primele opt luni ale acestui an, mai mult de 1.230 de clienți au apelat la ceasornicăria WatchShop, un alt serviciu pe care îl pune la dispoziție compania, pentru aproximativ 1.540 de intervenții.
În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist.
2015 a fost cel mai bun an WatchShop de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creștere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1,5 milioane euro.
De asemenea, tot 2015 a fost și anul celor mai importante momente și schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) și a devenit reprezentant oficial în România și pentru Sekonda.
„Acești 7 ani au fost unii foarte intenși pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialiști pasionați de ceasuri și dornică de performanță. Mă bucur că mereu am reușit să găsim soluții provocărilor – rata constantă a profitului și satisfacția clienților ne demonstrează, an de an, acest lucru”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.