Businessul Benefit Seven, care le propune corporatiştilor carduri de acces la cluburile sportive din marile oraşe ale ţării, s-a născut într-o cafenea din Brașov, povestește Andrei Crețu, unul dintre fondatorii afacerii. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, iar fondatorii vor să dubleze rezultatul în 2016
Abonamentul 7card a prins bine la Braşov şi se constată un interes în creştere din partea companiilor de a da acest bonus angajaţilor, ca o investiţie pe termen lung în afacerea lor, pentru care au nevoie de salariaţi sănătoşi, cu un tonus bun şi eficienţi. În principal, spre acest gen de beneficii se îndreaptă companiile din IT, consultanţă, telecom, automotive, sectorul bancar, care le oferă cardul 7card angajaţilor, într-un pachet salarial care să îi motiveze, alături de tichete de masă, abonamente la clinicile private de sănătate, asigurări de viaţă, deductibile într-o anumită măsură pentru angajator. În prezent peste 50 de companii din Braşov oferă 7card angajaţilor.
Valoarea medie a unui abonament 7card la Braşov este de 89 de lei, preț comparabil cu cel din alte orașe precum Timişoara, Craiova, Piteşti, Iaşi sau Ploieşti.
La Brașov, abonamentul este folosit în prezent de 400 de abonaţi, de 4 ori mai mulți faţă de începutul anului 2015. „Ei pot face orice activitate sportivă preferă în oricare dintre cele 17 săli de sport din Braşov aflate acum în reţea, un număr mai mare faţă de începutul anului 2015. Din totalul abonamentelor făcute, 60% sunt pentru femei, mai conştiincioase în ceea ce priveşte respectarea unui program de întreţinere sau slăbit. În medie, la Braşov, au cu 20% mai multe intrări pe lună la o sală de sport, față de bărbați. Din statisticile noastre, lunea şi miercurea sunt cele mai aglomerate zile la Braşov”, spune Andrei Crețu, cofondator al Benefit Seven, compania care deține brandul 7card, agregator de servicii de wellness și sport.
Abonaţii pot practica orice fel de activitate sportivă, centrele sportive din Braşov fiind, ca dotare, la nivelul celor din Bucureşti, însă cele mai cerute sunt fitness, zumba, pilates și tae bo. În acelaşi timp, au până la 40% reduceri la tratamente de întinerire, masaj, kinetoterapie etc, oferite de partenerii afiliaţi 7card.
„În 2016 urmărim extinderea reţelei 7card la nivel naţional, în Braşov, dar şi în alte mari oraşe ale ţării, cu un potenţial economic mare, o triplare a numărului de abonați și, implicit, a companiilor partenere. Vizăm şi suntem contactaţi nu numai de companii mari, multinaţionale cu sediul în Braşov sau companii cu sediul central în Bucureşti şi filiale în Braşov, ci şi de companii medii şi mici, pentru care 7card este de interes în a-şi motiva angajaţii”, mai spune Crețu.
7card a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, aproape dublu faţă de 2014, un număr de 10.000 de abonați activi, dublu faţă de 2014, și un număr de 229 săli, în creștere cu 62% față de 2014. Pentru 2016 estimează o creşte cu 75% a cifrei de afaceri.
7card este un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive, care se adresează atât angajaților, cât și companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurință în utilizare. 7card este un abonament lunar, foarte accesibil, care permite accesul la săli de sport din București, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Iaşi, Ploieşti, Craiova, Piteşti.
Un comentariu
Bravo, excelentă ideea, am auzit vorbe frumoase despre 7card și la Cluj.