Vara aceasta, Caravana Zâmbește România ajunge în toată țara. Susținută de brandurile Aquafresh, Sensodyne și Parodontax, caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.„Caravana națională Zâmbește România reprezintă o soluție integrată, creată ca răspuns la nevoile consumatorilor, așa cum le-am observat de-a lungul anilor”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani. „Un studiu realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre repondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012, șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă. Așadar, eforturile noastre de a le reaminti oamenilor că igiena orală este importantă pentru sănătatea lor au avut efect, iar acest lucru ne încurajează să continuăm investiția în programe de educare. Ne propunem ca și de această dată să interacționăm direct cu cât mai mulți oameni de toate vârstele și să venim în ajutorul lor cu informaţii utile despre igiena orală”, a mai spus Helen Tomlinson.
Caravana se va desfășura în perioada 18 iunie – 7 august, în 8 orașe din țară, aducându-le românilor programul Rabla pentru periuța ta și oferindu-le posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate, oferind însă şi informații specifice despre igiena orală și personalizate pe anumite tipuri de afecțiuni. În Brașov, caravana va fi prezentă în perioada 9 – 10 iulie în Piața Sfatului. Caravana le propune consumatorilor activități interactive, programe educaționale, dar și multe surprize și premii, având posibilitatea să primească revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, precum și produse de îngrijire orală și consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.