Media, Stiri Brasov

Două medalii de bronz și una de argint plus noi nominalizări pentru România la festivalul Cannes Lions

13514314_1226608174024826_1515488576_nRomânia a obținut primele medalii la festivalul internațional de creativitate Cannes Lions. Astfel, la categoria Promo & Activation, McCann a obținut două medalii de bronz pentru campaniile realizate pentru lanțul de cofetării PAUL, “Bittersweet Pies”, precum și pentru campania “Go Mono”, produsă pentru Radio 21. Publicis a reușit să obțină prima medalie de argint pentru “Street View Test”, realizată pentru Automobil Clubul Roman. Agențiile noastre au reusit din nou să intre pe lista scurtă în cursa pentru noi premii la Cannes. Astfel, la categoria media, agenția Publicis a primit două nominalizări pentru campania “Shop like a Jedi”, realizată pentru Carrefour. Tot două nominalizari a primit și McCann pentru campania “Pay with blood”, pentru Centrul de Transfuzii Cluj-Napoca. La acestea se adaugă o nominalizare pentru campania “Brave Cut”, pentru fundația Renasterea, cât și una pentru “Bittersweet pies”, produsă pentru lanțul de cofetării PAUL. Ultima campanie a reușit să fie singurul entry romanesc pe shortlist la categoria Creative Data

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*