Media, Stiri Brasov

8 nominalizări românești la PR în cursa pentru lei la Cannes Lions 2016

280ca5c9-2200-0a68-0e2ab42236191c0d-thumb-400x265-217265Cohn & Jansen JWT, McCann și Publicis au fost selectate pe lista scurtă la categoria PR în cadrul festivalului internațional de creativitate Cannes Lions. Cohn & Jansen JWT se află pe shortlist cu campania “Purity Test”, realizată pentru compania Aqua Carpatica. Publicis București, a reușit din nou să intre pe lista scurtă a nominalizaților cu campania “Bernie Speed Test” – realizată pentru ARCUB – Centrul Multicultural al Municipiului București. McCann, cu campaniile “Pay with blood” realizată pentru Centrul de Transfuzie Cluj Napoca, “Brave Cut”, campanie produsă pentru fundația Renașterea și “Bittersweet Pies” realizat pentru lanțul de cofetării PAUL e prezent pe shortlist, de asemenea. În 2016, agențiile românești participa cu 187 de lucrări la cea de-a 63-a ediție a Festivalului International de Creativitate de la Cannes Lions.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*