Mariana Câju a mai susținut că o altă problemă pe care a descoperit-o pe șantierul aeroportului este și… grădina de zarzavat a Institutului Cartofului. „Am descoperit că avem grădină de zarvat în incinta acestui obiectiv, iar cei de la Instituul Cartofului trec pe pistă ca să o stropească și… nu este deloc o glumă”, a destăinuit vicepreședintele CJ Brașov. Totodată, aceasta a ținut să sublinieze că cel puțin scriptic s-au investit 25 de milioane de euro în acest obiectiv până acum și că, de exemplu, gardul a fost amenajat de vreo patru ori, iar acum pe o porțiune s-a surpat. Conform documentelor oficiale, a susținut Câju, gardul a fost amenajat inițial de firma Gotic, iar apoi de societatea Kasim Emaka.
30.000 de lei amenda pentru cine aterizează ilegal pe pista aeroportului de la Ghimbav
„Nici la pistă situația nu e prea fericită. Constructorul a dat o garanție de 9 ani, dar dacă nu vom face lucrările de canalizare din jurul pistei, se poate deterioara mult mai rapid. Totodată, am luat legătura cu instituțiile abilitate, astfel încât să nu mai aterizeze aeronvae. Țin să subliniez faptul că amenda pentru cei care folosesc ilegal pista este de 30.000 de lei. De când obiectivul este păzit de Direcția de Pază a fost o singură aeronavă care a aterizat și a fost avertizată că în cazul în care situația se va mai repeta, pilotul va fi sancționat. Lângă pistă este un aeroclub privat, iar fără o pază strictă, aeronavele și-au permis să folosescă și pista. În acest moment, situația e sub control și doar în situații de urgență se va putea ateriza pe pistă”, a punctat Mariana Câju.
5 comentarii
In loc sa dea amenzi, de ce nu iau o taxa de utilizare a pistei.
"… iar paza a fost preluată de Direcția de Pază, iar acest lucru ar fi trebuit să se întâmple pentru toate obiectivele din subordinea forului județean încă din 2005, nu să avem firme de pază private la spitale”…pai cum, si sa luati contractele banose ale firmelor de casa ale unor politicieni, pai nu se supara domnu' Lupu ? :))
Pentru a folosi o pista,ar trebui un turn de control al traficului, pentru a controla cine si unde zboara. Si in aeromodelism pentru a folosi pista de zbor se noteaza frecventa telecomezii.
Este clar ca acolo se spala bani de multa vreme. Acum iar s-au alocat 10 milioane de Euro, culmea, tot pentru gard si alte „studii de fezabilitate” neavenite. Se pare ca interesul autoritatilor locale este de fapt tocmai neexecutarea lucrarilor pentru aeroport. Este o vaca de muls acest proiect pentru edilii locali, firmele prietene care fac garduri pe hartie, a ceolor care fac studii de fezabilitate pe bani multi. Cine incearca sa descopere misterul acesta si sa treaca la cercetari mai amanuntite?
Ori de cate ori apare cate un articol despre aeroport, zic cam asa: Nu va fi niciodata aeroport la Brasov, sau cu multa indulgenta, abea dupa 30 de ani. Atuncea cand actualii politicieni locali sunt oale si ulcele.