Retailerul dm drogerie markt va deschide în această vară cel de-al cincilea magazin din Brașov în cadrul Eliana Mall. Până acum retailerul german are magazine în strip-mall-ul de lângă Carrefour, în complexul comercial Saturn, pe Republicii și în cadrul Coresi Shopping Resort.
Investiţia într-un astfel de magazin se ridică la circa 500.000 de euro, buget ce include şi stocul de marfă. Investiţia într-o unitate stradală este mai mare decât cea într-un centru comercial deoarece în cazul acestuia din urmă spaţiul este preluat deja cu un anumit grad de finisare şi cu anumite dotări.Când a intrat în România acum şapte ani dm drogerie markt a atacat un segment încă neexploatat în contextul în care produsele de îngrijire personală şi de îngrijirea locuinţei sunt vândute în special în magazinele alimentare, în supermarketuri şi hipermarketuri. Pe de altă parte, există şi magazine cosmetice specializate, însă acestea sunt fie monobranduri (vând un singur brand – Yves Rocher, Flormar), fie multibranduri însă de lux (Sephora, Douglas).Pe alte pieţe din Europa segmentul drogeriilor este disputat de mai multe companii, una dintre cele mai disputate pieţe fiind Germania.
dm drogerie markt România a înregistrat, în cele 79 de magazine pe care le deţine, o cifră de afaceri de 55,69 milioane de euro în anul fiscal încheiat în septembrie, în creştere cu 18,56% faţă de perioada similară precedentă.
dm drogerie markt comercializează produse specializate în beauty, wellness, baby şi uz casnic.
Grupul dm a înregistrat în cele 3.224 de magazine din cele 12 ţări în care activează o cifră de afaceri de 9,075 miliarde euro.