Brașovenii au cumpărat în primele trei luni ale acestui an 1.156 de mașini. 982 dintre acestea sunt autoturisme, restul de 174 fiind autoutilitare și minibusuri se arată în raportul Asociației producătorilor și Importatorilor de Autoturisme (APIA).
La nivel național, livrările totale de autovehicule (autoturisme + vehicule comerciale) au înregistrat în primele trei luni din 2016, o creștere la nivel national de 17,3% comparativ cu aceeași perioadă din 2015, mai exact 25.762 unități .
În România, vânzările realizate in primul trimestru au fost, ca și în anii precedenți, susţinute de achiziţiile realizate de către persoanele juridice, ponderea acestora din totalul pe primele 3 luni fiind de 89% (vs. 11% pers. fizice). Procentele sunt similare cu cele înregistrate în aceeași perioadă din 2015, efectul de așteptare generat în piață de către Programul „Rabla” fiind unul evident.
La nivel național, analizând vânzările de autovehicule, top-ul pe mărci după primele trei luni este condus de către Dacia, cu 6.204 unități, urmată de Volkswagen cu 2.446 unități; Skoda 2.097 unităţi; Ford 1.867 unităţi si Renault 1.551 unități.