Refacerea studiului de fezabilitate pentru aeroportul de la Ghimbav va fi definitivată cel mai devreme la finele acestei luni. Noua documentație ar fi trebuit finalizată la începutul lui aprilie, dar vicepreședintele Consiliului Județean Brașov, Adrian Gabor, a precizat că termenul s-a decalat, deoarece documentația va trebuie modificată, astfel ca în proiectul aeroportului să fie inclusă și îndiguirea Pârâului Besălcin, care inițial trebuia făcut cu fonduri de la Mediu. “În noul studiu de fazabilitate vor trebui incluse şi aceste lucrări și astfel economisim 4 milioane de euro pe care ar fi trebuit să le plătească Consiliul Județean Brașov pentru exproprieri, dacă se făceau lucrările pe traseul inițial, respectiv dincolo de gardul aeroportului”, a explicat Adrian Gabor.
Valoarea lucrărilor de îndiguire va fi stabilită abia după ce va fi reactualizat acest studiu de fezabilitate privind finalizarea aeroportului. De îndiguirea acestui pârâu se vorbește de ani buni, iar planul inițial era ca lucrările să fie efectuate de către Ministerul Mediului prin intermediul Apelor Române, lucrările fiind incluse într-un proiect mai amplu al Administraţiei Bazinale Olt ce presupunea regularizarea cursului Bârsei.
2 comentarii
Inca un studiu de ?/fezabilitate
De 26 de ani facem studiu,cu rezultate ZERO
Daca s-ar pune la socoteala cati bani au inghitit aceste studii de cand s-a demarat acest proiect,cu siguranta am fi avut un aeroport superior celui de la LONDRA.
E bine ca DNA se ocupa cu dosare vechi de zeci de ani de zile, in loc sa faca o ancheta referitoare la nenumaratele studii de fezabilitate de aici.