*Compania brașoveană Rom Paper vrea să investească anul acesta două milioane de euro în utilaje noi
Compania Rom Paper din Braşov, care produce şi brandul de hârtie Mototol, a realizat anul trecut 28% din cifra de afaceri la export, livrând produse în ţări precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria.
„Exporturile au crescut anul trecut cu 40% faţă de anul precedent şi reprezintă 28% din cifra de afaceri. În anul 2016 intenţionăm să intrăm şi pe pieţele din Germania, Lituania şi Serbia“, a declarat Claudiu Puchin, directorul executiv al companiei, al cărei business este format din brandul Mototol, dar şi mărcile proprii realizate pentru reţelele de magazine. Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie.
Produsele din portofoliul producătorului din Braşov sunt comercializate în România şi în alteţări prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash& carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor, conform datelor furnizate anterior de companie. Afacerile companiei brașovene au crescut anul trecut cu 19%, până la 52 de milioane de lei.
Avansul cifrei de afaceri a fost determinat de evoluţia brandului Mototol, de diversificarea portofoliului de produse, dar şi de atragerea de noi clienţi. Antreprenorul vrea să păstreze ritmul de creştere al businessului şi anul acesta şi are în plan investiţii noi. Acestea vin după ce anul trecut compania a investit 2,4 milioane de euro în utilaje noi, în spaţii productive şi în brandul Mototol.
„În 2016, vrem să creştem cifra de afaceri a companiei cu 20% faţă de anul precedent. Aceasta se va realiza prin investiţii de aproximativ două milioane de euro în utilaje noi, menite să majoreze capacitatea de producţie, dar şi în modernizarea spaţiilor de producţie, în brandul Mototol. În plus, vrem să dezvoltăm produse noi“, a spus Claudiu Puchin, directorul general al companiei, care conduce compania cu una dintre cele mai mari creşteri din industria de profil din ultimii ani.