Începând de astăzi, RAT Brașov pune la dispoziție călătorilor numărul de telefon 0368.800.600 pentru a se putea informa rapid și eficient cu privire la sistemul de transport public de călători din municipiul Brașov, dar și pentru a depune sesizări. Activitatea operatorilor telefonici ai RAT Brașov se va desfășura zilnic, între orele 7.00 – 16.00, urmând ca în afara acestui interval sesizările sau cererile de informații să fie înregistrate și, în cel mai scurt timp posibil, soluționate.
„Ne îndeplinim promisiunea făcută comunității brașovene și tuturor celor care folosesc serviciile oferite de R.A.T. Brașov de a înființa această structură ce asigură o legătură directă de comunicare. Prin intermediul acestui call-center oferim informații despre traseele de transport deservite, despre Planul Tarifar și serviciile auxiliare ale Regiei. Pe măsură ce implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun va înregistra noi etape, operatorii noștri din call-center vor oferi informații despre utilizarea și funcționarea titlurilor de călătorie nou introduse, precum și despre modul efectiv de utilizare al noului sistem de e-ticketing”, a explicat directorul general al RAT Brașov, ing. Cristian Radu.
Sesizări și online
Aceasta a precizat că în perioada imediat următoare se va acorda o atenție deosebită acordării de sprijin în ceea ce privește utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriei, introduse odată cu implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun. Începând de astăzi numărul de telefon 0368.800.600 va fi singurul la care se vor putea depune sesizări cu privire la activitatea de transport public de călători. Apelurile sunt taxate la tariful obișnuit al rețelei din care se face apelul. Tot de astăzi RAT pune la dispoziția călătorilor adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro adresă ce este destinată exclusiv depunerii de sesizări și reclamații referitoare la activitatea de transport public de călători în municipiul Brașov. Această adresă de e-mail va fi singura la care se pot transmite petițiile în format electronic.