Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov vrea să asigure sprijin cetățenilor din municipiul Brașov in ceea ce privește utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriilor. Din luna noiembrie biletele din hartie vor fi inlocuite cu cartele din plastic, iar călătorii vor fi mereu in cunoștință de cauză in privința minutelor pe care le mai au de așteptat pană să vină mijlocul de transport in care vor să urce.
RAT va deschide in perioada imediat următoare un Birou de relații cu clienții, care va funcționa atat in sistem call-center, cat și ca un clasic birou de informare și reclamații, in terminalul ”Roman” de pe Strada Poienelor. ”Inființarea acestui serviciu gratuit va asigura o linie de suport direct intre noi, ca furnizori ai serviciului de transport și comunitatea locală. Suntem, și prin acest demers, mai aproape de călători, pentru ca impreună să beneficiem de avantajele survenite prin implementarea proiectului de management informatizat al transportului in comun”, a declarat directorul general al R.A.T. Brașov, Cristian Radu.
La acest birou vor lucra persoane formate și specializate atat in ceea ce privește aplicațiile introduse de noul sistem de ticketing, dar care au invățat și cum să asigure suportul relațiilor cu clienții. Ele vor avea de soluționat in timp real sau cat mai rapid sesizările, reclamațiile și sugestiile apărute după implementarea noului sistem de ticketing, și vor asigurarea suportul pentru utilizatori.
”Politica de management a R.A.T. Brașov se concentrează pe livrarea unui serviciu de transport comunitar complet, in mod responsabil, la standardele de calitate ale Uniunii Europene, avand la bază atat dimensiunea economică a acestuia, cat și pe cea socială, in condițiile promovării unei atitudini responsabile față de călători și membrii comunității”, a mai declarat directorul general Cristian Radu.
Prin proiectul ”Managementul informatizat al sistemului de transport in comun” se realizează implementarea integrată a unor structuri moderne de tarifare, de management al flotei de transport public și de informare a călătorilor. Sistemele implementate includ tehnologii performante aplicate in domeniul transportului public urban, cum ar fi: utilizarea cardurilor contact-less pentru plata călătoriilor, automate de vanzare/incărcare carduri de transport, informarea dinamică a călătorilor in stații etc.