Economic, Stiri Brasov

Un producător brașovean de pește a investit 500.000 de euro într-o fabrică de apă plată

*Firma țintește zonele de leisure din Regiunea Centru, captând apa dintr-un izvor din Pădurea Bogății

apa armoniaCompania brașoveană Doripesco, specializată în producția de pește și produse de pește, a investit 500.000 de euro într-o fabrică de îmbuteliere a apei captate dintr-un izvor din Pădurea Bogății, aceasta urmând a fi comercializată sub brandul Armonia. O parte din aceasta sumă a fost asigurată din granturi guvernamentale. „Decizia de a se intra pe segmentul apelor îmbuteliate a stat la baza studiilor calitative ale apei Armonia, decizie amplificată de rezultatele argumentative ale cercetării de piață. Astfel, am realizat că armonia, echilibrul și liniștea interioară, către care tindem toți, vin din noi și din alimentația noastră”, a declarat Dorin Crizbășan, directorul general al Doripesco.
Fabrica are o capacitate de 1.000 de sticle pe oră și au fost create șase locuri de muncă. Brandul țintește în prima fază zonele de laisure (spa-uri, zone de relaxare etc) din Brașov și Regiunea Centru, fiind disponibile în sticle de 0.5 l, 1.25 l și 2 l.
„Prin apa noastră, cu izvor în Pădurea Bogății, am vrut să ducem peste tot un strop din energia și puritatea zonei Brașov. Am știut că pentru noi, producător local, este o mare provocare să intrăm pe o piață atât de aglomerată, dar dorim să împărțim cu toți cei din jur «Starea de bine» pe care o poate aduce apa Armonia”, a declarat la rândul său Ruxandra Coc, director de dezvoltare al companiei Doripesco.
Doripesco este o afacere de familie dezvoltată de antreprenorul Dorin Crizbășan începând din 1998. Firma a devenit anul acesta furnizor naţional pentru lanţul de magazine Kaufland. Germanii au ales pentru a furniza la nivel naţional o cincime din produsele companiei, printre acestea numărându-se Zacusca din peşte cu ciuperci, Varza călită cu peşte, Novacul Afumat din Ţara Bârsei sau Bagheta Doripesco.
Braşovenii de la Doripesco şi-au majorat anul trecut afacerile cu 10%, în principal datorită extinderii în marile lanţuri de magazine. În plus, compania a început anul trecut să şi exporte, intrând pe pieţele din Franţa şi Germania. În ianuarie, produsele Doripesco au pătruns şi în magazinele din Italia, iar în prezent sunt negocieri pentru pătrunderea pe pieţele din Anglia, Bulgaria şi Republica Moldova.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Un comentariu

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*