*În perioada următoare, se vor deschide și Swaroski, New Yorker şi Reserved
Starbucks România a anunțat că luni va avea loc deschiderea primei sale cafenele din Brașov, situată în Coresi Shopping Resort. Aceasta este cea de-a șaptesprezecea locație pe care lanțul o deschide în România, în momentul de față existând unsprezece locații în București, una în Cluj-Napoca, una în Timișoara, una în Constanța și două în Iași.
Cafeneaua din Coresi Shopping Resort Brașov este amplasată la intrarea dinspre zona de foodcourt și totalizează o suprafață de 400 mp în care sunt incluse două terase pentru consumatorii Starbucks – una exterioară și una interioară. În ziua deschiderii, clienții se pot bucura de o ofertă specială, toate băuturile fiind oferite la jumătate de preț.
„Ne doream de foarte mult timp să oferim brașovenilor un spațiu care să ne reflecte identitatea, dar care să se și adapteze specificului local. Brașovul e unul din cele mai importante orașe din România, atât din punct de vedere turistic, cât și din punct de vedere economic. Ne bucurăm că reușim ca prin această cafenea să venim în întâmpinarea cerințelor și nevoilor consumatorilor de aici” a declarat Andreea Jura, district manager Starbucks România.
„La fel ca în toate locațiile deja existente, clienții vor regăsi aici băuturi personalizate și o gamă completă de produse de patiserie, siropuri, cafea boabe și ceaiuri pentru acasă, precum și o paletă diversificată de produse de retail destinate preparării și consumului de băuturi. Suntem încântați că vom putea pune la dispoziția clienților băuturile care ne-au consacra: Latte, Cappuccino, Caramel Macchiato, dar și băuturile semnătură, specifice Starbucks, din gama Frappuccino – băuturi cremoase pe bază de cafea, cu ciocolată, caramel sau vanilie, blendate cu gheață” a mai declarat Andreea Jura.
Starbucks a mai cochetat și anul trecut cu Brașovul, fiind în discușii pentru preluarea unui spațiu în Piața Sfatului. Discuțiile nu s-au concretizat, după ce managementul brandului american a trecut printr-o schimbare la nivelul României.
Starbucks este liderul mondial în vânzarea cu amănuntul și prăjirea cafelei de specialitate. Prima locație a fost înființată în 1971, în Piața Pike din Seattle, iar în momentul de față totalizează peste 21.000 de locații la nivel global. Starbucks a intrat pe piața din România în anul 2007, odată cu deschiderea primei cafenele în Plaza România.
Mai vin Swaroski, New Yorker şi Reserved
Starbucks vine să întărească un mix de chiriașI destul de bine reprezentat la nivelul Brașovului. Unii dintre aceștia sunt în premieră în România (Sergent Major, iDO), alții în premieră în Brașov (LC Waikiki, Massimo Dutti, Mohito, Orsay, Piazza Italia, Reserved, Sinsay, Springfield, Terranova, Time Out, Tom Tailor, Zara, Decimas, Anna Cori All Shoes, Catwalk Boutique, CCC, Oysho, Etic, Penti, Za-Za, Douglas, Makeover Paris, Pro Beauty Boutique, Mirano, Bijuteria Teilor, Sevda, Swarovski, Librăria BookCity, Florăria Magnolia, English Home, iStyle, Total Wash, Crouton, Mesopotamia, Spartan Restaurant, Subway, Pizza Hut, Filicori Zecchini, Salbris Coissants, Tucano Coffee), dar șI branduri locale care au ținut să fie prezente în cel mai mare centru comercial din Brașov (Sergiana, Wine & Expert Boutique, Coresi Lunch & Burgers, Dodo Pizza, ICE, CATO, Raxela, Optiplaza, Come Back, Bijuteria Xeladior, Biju Products)
În perioada următoare vor avea loc șI deschiderea magazinelor altor branduri, cum ar fi Swaroski, New Yorker şi Reserved.
Cu un trafic estimat de peste 8 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români, dar și cu un trafic de 1 milion de vizitatori în prima luna de la deschidere, Coresi Shopping Resort își reafirmă misiunea de a deveni o scenă deschisă pentru brașoveni și nu numai, prin cele 360 de evenimente pe an menite să transforme shopping resortul într-un adevărat „Centru de Viață”.