Peste 2.500 de tineri braşoveni sunt aşteptaţi pe 12 şi 13 noiembrie la Casa Armatei, la o nouă ediţie a Târgului de Cariere, cea mai mare reţea de evenimente de acest tip din România şi Republica Moldova. Cei 20 de participanţi prezenţi la târg oferă oportunităţi de carieră variate în domenii precum IT & software, servicii, consultanţă, telecom şi producţie.
Companiile care vor fi prezente la această ediţie a târgului sunt Arvato Bertelsmann, Competence Call Center, Eldon, Freudenberg, Schaeffler România, Dennemeyer, Draexlmaier, GI Group, Lugera, ProCredit Bank, RCS & RDS, Ria Solutions Group, Stabilus, TC Bit şi Trenkwalder
Târgul se adresează în principal tinerilor cu vârste cuprinse între 20 şi 30 de ani, cu studii superioare absolvite sau în curs. Evenimentul se va desfăşura în 12 şi 13 noiembrie, între orele 10 şi 16, iar accesul este gratuit. Organizatorii au pregătit şi o tombolă, cu sprijinul partenerului eJobs: vizitatorii care vin la târg cu CV-ul eJobs completat minim 90% intră în cursa pentru un laptop şi un smartphone.
„Ediţia din această toamnă a Târgului de Cariere se centrează pe interacţiunea directă între tinerii care îşi caută noi oportunităţi de carieră şi potenţialii angajatori. Pe de o parte, vizitatorii au ocazia de a discuta direct cu reprezentanţii companiilor unde şi-ar dori să lucreze, iar, pe de altă parte, aceştia din urmă au ocazia să recruteze şi, totodată, să ia pulsul pieţei muncii”, a declarat Louisa Olar, project manager-ul Târgului de Cariere.
Potrivit unui studiu realizat la ediţiile din această primăvară de la Iaşi, Cluj-Napoca, Sibiu şi Braşov ale Târgului de Cariere, tinerii români în căutarea unui loc de muncă sunt interesaţi mai mult de atmosfera de lucru din cadrul unei companii şi de siguranţa locului de muncă decât de pachetul salarial oferit. Candidaţii sibieni sunt mai interesaţi de calitatea condiţiilor de muncă decât colegii lor din celelalte oraşe, în timp ce clujenii pun mai mult accent pe existenţa programelor de dezvoltare a angajaţilor şi pe posibilitatea de a promova. La rândul lor, ieşenii sunt cel mai interesaţi de antreprenoriat, peste trei sferturi declarând că intenţionează să-şi deschidă propria afacere în următorii doi ani.
Târgul de Cariere este cea mai mare reţea de evenimente de carieră din România şi Republica Moldova şi aduce împreună sute de angajatori şi mii de candidaţi. Proiectul, demarat în 2006 de Fapte, este organizat în fiecare primăvară şi toamnă în mari oraşe din România şi se adresează atât angajatorilor din domenii diverse, cât şi tinerilor talentaţi interesaţi de oportunităţi de carieră.